اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ برتر هندبال صورت می‌گیرد

مصاف صبای قم با نیک‌اندیشان اصفهان به دنبال نخستین پیروزی خانگی

صبای قم در تلاش برای به دست آوردن نخستین پیروزی خود در دیدارهای خانگی فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، این هفته به مصاف تیم نیک‌اندیشان اصفهان می‌رود.

مصاف صبای قم با نیک‌اندیشان اصفهان به دنبال نخستین پیروزی خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هشت هفته سپری شده از دیدارهای نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاکنون برای نماینده هندبال قم یعنی تیم صبا پنج باخت، یک پیروزی و یک تساوی و تنها سه امتیاز به دنبال داشته است.

صبای قم در نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور باید در دیداری خانگی به مصاف تیم هندبال نیک‌اندیشان اصفهان برود، مسابقه‌ای که برای صبا ارزش و اهمیت بسیار خاصی دارد و این تیم امیدوار است که نخستین پیروزی این فصل در دیدارهای خانگی را برابر نماینده اصفهان کسب کند.

تیم صبای قم بعد از این‌که در دیداری حساس از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان مقابل میهمان خود تیم مس پارس فلاورجان با تساوی متوقف شد و به نخستین تساوی این فصل دست یافت، این هفته برای جبران مافات در خانه از تیم نیک‌اندیشان اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

در حالی که پنج هفته متوالی از دیدارهای سپری شده فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با شکست تیم هندبال صبای قم برابر حریفان همراه بوده است، صبای قم برای جلوگیری از ششمین شکست این فصل، این هفته تمرینات مستمری زیر نظر امیرحسین صفوی سرمربی جدید خود آغاز کرده تا با آمادگی کامل به مصاف تیم نیک‌اندیشان اصفهان برود.

این هفته بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال، دیدارهای هفته نهم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور از پنجشنبه هجدهم مهرماه آغاز خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری در سه دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند در حالی که یکی از مهم‌ترین آن‌ها از ساعت 16 روز جمعه نوزدهم مهرماه بین رقبای قمی و اصفهانی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

تیم هندبال صبای قم هفته گذشته در حضور تماشاگران اصفهانی در میهمانی تیم مس پارس فلاورجان به میدان رفت و در دیداری حساس و نفس‌گیر در حالی که تا آخرین لحظات از حریف پیش بود و شانس کسب پیروزی را داشت به تساوی 21 بر 21 رضایت داد.

امسال در مسابقات لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 11 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به رقابت‌های هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در مدت 20 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند در حالی که صبای قم هم‌اکنون با 2 امتیاز در انتهای جدول جای دارد.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول