اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 هفته پایانی دور رفت

صبای قم به مصاف هپکو اراک و ثامن‌الحجج سبزوار می‌رود

صبای قم در 2 هفته پایانی از دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به مصاف هپکو اراک و ثامن‌الحجج سبزوار صدرنشین لیگ برتر هندبال کشور خواهد رفت.

صبای قم به مصاف هپکو اراک و ثامن‌الحجج سبزوار می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تنها 2 هفته با پایان نیم فصل نخست خود فاصله دارد و طی آن در شرایطی که تیم ثامن‌الحجج سبزوار در صدر قرار دارد، قهرمانی این تیم در دور رفت قطعی شده است.

در رقابت‌های امسال لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 11 تیم ثامن‌الحجج سبزوار، ثامن‌الحجج مشهد، نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان، صبای قم، کاسپین قزوین، نیروی زمینی تهران، هپکو اراک، مس پارس فلاورجان، صنعت مس کرمان، سنگ آهن بافق یزد و نفت و گاز گچساران حضور دارند.

با توجه به این‌که ملی‌پوشان هندبال کشورمان و چند بازیکن خارجی در حال حاضر در عضویت تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار قرار دارند، به نظر می‌رسد این تیم همانند فصل گذشته از هم‌اکنون شانس اول کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور است.

این فرضیه زمانی بیشتر شکل واقعی به خود می‌گیرد که در فاصله یک هفته به پایان دور رفت لیگ این فصل، تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد مقدس که جدی‌ترین تعقیب‌کننده ثامن‌الحجج سبزوار است در دیداری حساس باخت تا فاصله در صدر جدول بین این تیم بیشتر شود.

دیدارهای هفته نهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با پیروزی ثامن‌الحجج سبزوار و شکست ثامن‌الحجج مشهد همراه بود تا بدین ترتیب سبزواری‌ها با خیالی آسوده در یکی از 2 دیدار هفته‌های رو به آخر نیم فصل، در مقابل تیم صبای قم به دنبال پیروزی دیگری باشند.

ثامن‌الحجج سبزوار از دیدارهای قبل خود پیروزی در مقابل همه حریفان را در کارنامه دارد و هم‌اکنون صدرنشین بلامنازع لیگ برتر هندبال کشور است و در یکی از 2 دیدار باقی‌مانده از دور رفت لیگ برتر هندبال کشور مقابل تیم هندبال صبای قم صف‌آرایی خواهد کرد.

در سوی دیگر میدان تیم هندبال صبای قم قرار دارد، تیمی که در دیدارهای فصل جاری لیگ برتر هندبال عملکرد خوبی نداشته است و هم‌اکنون از هشت مسابقه خود، 6 باخت در کارنامه دارد و با توجه به یک پیروزی و یک باخت در جدول سه امتیازی و نهم است.

این تیم در فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر تاکنون از هشت مسابقه خود سه امتیاز کسب کرده است و در فاصله یک هفته به پایان دور رفت لیگ برتر هندبال در مکان نهم ایستاده است و هم امتیاز با تیم رده دهمی نیروی زمینی تهران و یک امتیاز بیشتر از کاسپین قزوین رده یازدهمی جزء سه تیم انتهای جدول به شمار می‌رود و در 2 هفته پایانی از دور رفت به ترتیب در مقابل هپکو اراک و ثامن‌الحجج سبزوار صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول