اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم مقابل راه‌آهن مغلوب شد

تیم فوتبال صبای قم در آستانه هفته‌های پایانی دور رفت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر راه آهن مغلوب شد.

صبای قم مقابل راه‌آهن مغلوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری در اردوهای تدارکاتی به سر می‌برند و در قالب برنامه‌های مختلف آماده حضور موفق در سه هفته پایانی بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند، صبای قم نیز با جدیت زیر نظر کادر فنی جدید خود تمرین و بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا مهیای حضور موفق در ادامه لیگ برتر و بازی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی شود.

صبای قم که این روزها زیر نظر محمد مایلی‌کهن و سایر همکارانش در کادر فنی، سخت و کاملاً جدی برای دیدارهای باقی‌مانده از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌شود، در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود به مصاف راه‌آهن رفت و در نهایت با شکست یک بر صفر میدان را ترک کرد.

در این دیدار شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با وجود انگیزه بسیار بالایی که از قرار گرفتن در مقابل تیم راه‌آهن و همچنین به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود داشتند، با واگذار کردن نتیجه میدان را ترک کردند.

این نتیجه در حالی در پایان دیدار صبای قم و راه آهن رقم خورد که تنها گل مسابقه به سود شاگردان منصور ابراهیم‌زاده به ثمر رسید و تیم فوتبال راه آهن که در لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام دو بر یک به شاگردان مایلی‌کهن باخته بود، بدین ترتیب تیم صبای قم را کاملاً غافلگیر کرد و به برتری یک بر صفر رسید.

البته شکست غیرمنتظره تیم صبای قم در مقابل راه‌آهن در شرایطی رخ داد که کادر فنی تیم صبا در این دیدار از بازیکنان مختلفی در ترکیب تیم خود مقابل راه‌آهن سود برد تا محکی جدی بر وضعیت آمادگی آن‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن در هفته سیزدهم لیگ سیزدهم داشته باشد.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار به دنبال شناخت میزان هماهنگی بازیکنان صبا در آستانه دیدار با ذوب آهن اصفهان، مس کرمان و سایپا البرز در سه هفته باقی مانده از بازی‌های لیگ سیزدهم و همچنین بررسی شرایط آمادگی جسمانی آن‌ها بود که در نهایت محمد مایلی‌کهن با اینکه از نتیجه راضی نبود اما از عملکرد شاگردانش هم گلایه نکرد.

تیم فوتبال صبای قم با انجام دیدار تدارکاتی مقابل تیم راه‌آهن همچنان تمرینات خود را در تهران ادامه می‌دهد و منتظر عصر روز پنجشنبه بیست و پنجم مهرماه است تا در دیدار خارج از خانه هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن برود.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول