اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

تیم ملی نونهالان مقابل صبای قم متوقف شد

تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشور در نخستین دیدار تدارکاتی در اردوی آماده‌سازی خود در برابر صبای قم متوقف شد.

تیم ملی نونهالان مقابل صبای قم متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان از روز دهم مهرماه تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در رقابت‌های فوتبال قهرمانی نونهالان زیر 14 سال آسیا در قم آغاز کرده و این روزها در حال انجام بازی‌های تدارکاتی و برگزاری تمرینات آماده‌سازی است.

شاگردان حیدری شریفی در مدت زمان برگزاری تمرینات خود در شهر مقدس قم، یک مرحله اردوی تدارکاتی پنج روزه و انجام سه بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده‌اند و در نخستین دیدار تدارکاتی نیز مقابل تیم نونهالان صبای قم به میدان رفتند تا آخرین وضعیت آمادگی خود را محک بزنند.

تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در یکی از سه دیدار تدارکاتی قبل خود، در نخستین مسابقه برابر تیم نونهالان صبای قم به میدان رفت و در دیگر دیدارهای دوستانه در شهر مقدس قم با تیم‌های نونهالان هنگ و همچنین پرسپولیس قم مسابقه خواهد داد.

تیم ملی فوتبال نونهالان در دیداری تدارکاتی که در فاصله حدود هفت ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی زیر 14 سال نونهالان در قم به انجام رسید، به مصاف تیم صبای قم رفت و کار آن‌ها در پایان رقابتی نزدیک و دیدنی به تساوی یک بر یک انجامید.

ملی پوشان نونهال زیر 14 سال کشور در حالی مقابل تیم فوتبال نونهالان صبای قم تن به تساوی دادند که در این دیدار با تمام مهره‌های اصلی خود در مقابل تیمی که هادی رنجبر آن را هدایت می‌کرد، قرار گرفتند و سهم هر یک از 2 تیم یک گل بود و در نهایت کار با تساوی پایان یافت.

مسابقه تیم‌های فوتبال نونهالان صبای قم و زیر 14 ساله‌های کشورمان در جریان اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان نونهال در قم در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال احمر قم به انجام رسید.

فوتبالیست‌های تیم ملی زیر 14 سال نونهالان کشورمان قصد دارند در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم نونهالان هنگ قم بروند، دیداری که باز هم در زمین چمن هلال احمر قم برگزار می‌شود و سومین بازی دوستانه تیم ملی در مقابل پرسپولیس قم خواهد بود.

تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای کسب آمادگی حضور موفق در مسابقات قهرمانی سال 2014 نونهالان آسیا در حالی برگزار می‌کند که در بین نفرات حاضر در تیم ملی به مربیگری حیدر شریفی، سه فوتبالیست قمی نیز حضور دارند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول