اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال

صبای قم برابر اتکای گلستان صف‌آرایی می‌کند

تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف اتکای گلستان می‌رود.

صبای قم برابر اتکای گلستان صف‌آرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور امروز شنبه برگزار خواهد شد و طی آن نماینده شگفتی‌ساز فوتبال قم در لیگ این فصل یعنی تیم صبا در جدال حساس خارج از خانه مقابل اتکای گلستان صف‌آرایی می‌کند.

طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال رده سنی امید صبای قم و اتکای گلستان عصر امروز به میزبانی گلستانی‌ها در ورزشگاه آزادی شهر گرگان برگزار خواهد شد و صبا در نخستین بازی خارج از خانه به میدان می‌رود.

در جدول رده‌بندی گروه سوم از فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تا قبل از این مسابقه، تیم فوتبال امید صبای قم با کسب پیروزی برابر تیم امید پرسپولیس قائمشهر و سه امتیاز، یکی از تیم‌های بالانشین به شمار می‌رود و امیدوار به صعود از مرحله گروهی و راهیابی به لیگ برتر به مصاف حریف گرگانی خود خواهد رفت.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال صبای قم که قصد بازگشت به لیگ برتر فوتبال امید کشور را دارند، در هفته اول میزبان ابومسلم مشهد بودند که دیدار آن‌ها با حریف مشهدی به دلیل مشکلات حقوقی باشگاه ابومسلم برگزار نشد و در خصوص سرنوشت آن کمیته انضباطی تصمیم‌گیری می‌کند.

صبای قم در هفته دوم در دیدار خانگی با حمایت تماشاگران خودی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر رفت و با درخشش هافبک مطرح تیم بزرگسالان صبا یعنی سیدمهدی حسینی توانست این بازی را با حساب چهار بر 2 به سود خود به پایان برده و نخستین برد خانگی را کسب کند.

در این مسابقه صبای قم بسیار خوب، سنجیده و قابل قبول بازی کرد و در حالی که مهره‌های کلیدی خود را در اختیار داشت، لحظه‌ای از تلاش برای کسب پیروزی و شکست میهمان خود دست بر نداشت و بازی را برد تا با انگیزه بالا در میهمانی اتکای گلستان به میدان برود.

بر اساس برنامه مسابقات هفته سوم لیگ دسته اول امید از سوی سازمان لیگ آزادگان در هفته سوم این رقابت‌ها از دور نخست مرحله گروهی، علاوه بر مسابقه تیم‌های فوتبال امید صبای قم و اتکای گلستان، یک دیدار دیگر نیز در این گروه بین تیم‌های امید فوتبال پرسپولیس قائمشهر و شهرداری نوژن نوشهر در ورزشگاه قائمشهر برگزار می‌شود.

در هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی این دوره از مسابقات نیز تیم فوتبال امید صبای قم در روز شنبه بیست و هفتم مهرماه با قرعه استراحت رو به رو است و اتکای گرگان با پرسپولیس قائمشهر در ورزشگاه آزادی گرگان و ابومسلم خراسان با شهرداری نوژن نوشهر در تختی مشهد دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول