اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

گازرسانی به 128 روستا در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: گازرسانی به 128 روستای استان اردبیل با جدیت در حال اجراست.

گازرسانی به 128 روستا در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه گازرسانی در اردبیل اظهار داشت: ما امیدواریم در قالب برنامه پنجم توسعه بتوانیم بخش عظیمی از اهدافمان را در گازرسانی به روستاها محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 480 روستا از این نعمت برخوردار هستند، تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای سردسیر و دورافتاده در اولویت جدی است.

خدایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمام شهرهای استان اردبیل به نقطه سبز رسیده و هیچ خللی در برخورداری روستاییان از نعمت گاز وجود ندارد، خاطر نشان کرد: عملیات گازرسانی با اتمام در مناطق شهری به صورت جدی و متمرکز در مناطق روستایی دنبال می‌شود.

این مسئول در ادامه در مورد بدهی جایگاه‌داران به شرکت گاز از بابت گاز مصرفی سی.ان.جی اضافه کرد: بیش از سه میلیارد تومان ما از این جایگاه‌داران طلب داریم که قرار شده نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی با تعیین ضرب‌العجل یک ماهه برای پرداخت این بدهی‌ها بیان کرد: اگر در مدت مقرر جایگاه‌داران تسویه نکنند اقدام به قطع گاز آنها می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه سخنان خود یادآور شد:‌ در دو مناسبت پیش رو، هفته بسیج و دهه فجر ده‌ها پروژه گازرسانی به مناطق روستایی به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم در این زمینه اهداف متعالی محقق شود.

خدایی، علت کندی اجرای برخی از پروژه‌ها را کمبود اعتبارات و منابع تأمینی اعلام کرد و ادامه داد: انتظار این است که در اسرع وقت این پروژه‌ها جمع و جور شده و به مرحله مطلوب بهره‌برداری برسد.

انفجار گازی که سه مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما رئیس فوریت‌های پزشکی اردبیل از انفجار گاز و مصدومیت سه شهروند اردبیلی خبر داد.

محمد جعفرزاده با بیان اینکه بعد از وقوع حادثه نیروهای فوریت‌های پزشکی در محل حاضر شده تا به اتفاق آتش‌نشانی عملیات مهار آتش و امدادرسانی انجام شود، گفت: علت اولیه وقوع این حادثه در محله گلمغان اردبیل را شکستگی لوله انتقال شهری اعلام کردند.

به دنبال این حادثه واحد مسکونی یاد شده به صورت 100 درصد تخریب و تمام مغازه‌ها و واحدهای مسکونی اطراف نیز دچار حادثه شدند.

دستگاه‌های ایمنی و خدمات‌رسان به شهروندان اردبیلی توصیه کردند همزمان با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی استانداردهای مورد نظر را رعایت کرده و لحاظ کنند.

انتهای پیام/62006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول