اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد

ورزشکاران قمی در مسابقات پارا آسیایی مالزی می‌درخشند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: با توجه به آمادگی بالایی که نمایندگان ورزشی قم دارند انتظار داریم در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به پارا آسیایی مالزی بدرخشند.

ورزشکاران قمی در مسابقات پارا آسیایی مالزی می‌درخشند

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در دومین دوره بازی‌های پارا آسیایی که چهار سال قبل برگزار شد یک نماینده در ترکیب کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات داشتیم و حالا سه نماینده داریم که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: دومین دوره بازی‌های پارا آسیایی در سال 2009 به میزبانی کشور ژاپن برگزار شد و از قم تنها یک نماینده یعنی محمدجواد بحری در رشته پینگ‌پنگ در ترکیب تیم ملی کشورمان به میدان رفت و با کسب عنوان از این پیکارها بازگشت.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان داشت: اکنون سه ورزشکار قمی در رشته‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر به این مسابقات اعزام می‌شوند و با توجه به سابقه بسیار خوبی که ایران در این دو رشته دارد، انتظار قرار گرفتن تیم کشورمان در جمع تیم‌های اول تا سوم بسیار زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر عضو کاروان اعزامی کشورمان به سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی در کشور مالزی است در حالی که حسین گلستانی و مرتضی جعفری نیز در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته به این پیکارها اعزام می‌شوند.

پیروزمنش ابراز داشت: این روزها آخرین تمرینات ملی‌پوشان جانباز و معلول عضو تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات پارا آسیایی جوانان در کشور مالزی در حال انجام است و ما نیز سعی کرده‌ایم که در حد وسع و توان خود از این عزیزان حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران جوان کاروان فرهنگی، ورزشی اعزامی کشورمان به بازی‌های پارا آسیایی با عنوان کاروان غدیر وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین شده‌اند تا آخرین تمرینات تیم‌های اعزامی به سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی جوانان را از امروز آغاز کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، آخرین مرحله تمرینات ملی‌پوشان جوان تیم‌های ملی برای کسب آمادگی نهایی و پیش از اعزام به بازی‌های پارا آسیایی زیر نظر سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

وی افزود: تمرینات تیم‌های شنا، وزنه‌برداری، تنیس روی میز، بوچیا و والیبال نشسته در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین، تمرینات تیم ملی دو و میدانی در مجموعه آفتاب انقلاب، تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر در ورزشگاه 22 بهمن، تمرینات تیم گلبال در ورزشگاه هرندی و تمرینات تیم ملی جودو در مجموعه شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان داشت: ورزشکاران اعزامی به این رویداد ورزشی تا 29 مهر ماه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و 30 مهرماه تهران را برای شرکت در بازی‌های پارا آسیایی مالزی ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول