اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان جدال حساس شاگردان دایی و مایلی‌کهن صورت گرفت

تقدیر مدیریت ورزشگاه یادگار امام قم از تماشاگران دیدار صبا و پرسپولیس

مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم با ارسال بیانیه‌ای رسماً از تماشاگران و عوامل برگزارکننده دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران تقدیر کرد.

تقدیر مدیریت ورزشگاه یادگار امام قم از تماشاگران دیدار صبا و پرسپولیس

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: همیشه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران با تیم‌هایی که نماینده سایر استان‌ها در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستند در هر موقعیت لیگ و در هر شرایطی که باشند طبیعتاً دارای حساسیت‌ها و ویژ‌گی‌های خاصی است.

وی ادامه داد: حضور اکثریت ملی‌پوشان در ترکیب این 2 تیم و همچنین سابقه استقلال و پرسپولیس تهران موجب شده است تا این 2 تیم پایتخت از طرفداران میلیونی نه تنها در تهران بلکه در سایر استان‌ها از جمله قم برخوردار باشند.

مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) عنوان کرد: از سوی دیگر خوشبختانه از زمان انتقال تیم فوتبال صبا به استان قم، شاهد این هستیم که هر روز بر تعداد طرفداران این تیم افزوده می‌شود و در دیدارهای خانگی حمایت خوبی از سوی هواداران صبا از تیم مورد علاقه آن‌ها صورت می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: با این تفاسیر به خوبی می‌دانستیم که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران علاوه بر حساسیت در میدان مسابقه به سبب انگیزه‌ای که تماشاگران 2 تیم برای موفقیت تیمشان دارند نیز دارای حساسیت دو چندان است.

محمدی تصریح کرد: از این‌رو در هماهنگی کامل با تمام عوامل برگزارکننده این مسابقه اعم از مدیریت و حراست اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، باشگاه صبا، یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال‌احمر، اتوبوسرانی، شهرداری شهر پردیسان، پلیس راهور و سایر عوامل پرتلاش از هر نظر آماده برگزاری مطلوب این دیدار بودیم.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه تمام وظایف تقسیم شده بین عوامل برگزاری این دیدار به نحوی بسیار شایسته و مطلوب به انجام رسید و شاهد هیچ‌گونه کمی و کاستی در امر برگزاری مسابقه حساس تیم‌های صبای قم و پرسپولیس تهران نبودیم.

تماشاگران فهیم و با فرهنگی داریم

مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) در ادامه عنوان کرد: تشکر و تقدیر ویژه ما از تماشاگران 2 تیم صبای قم و پرسپولیس تهران است که با کمال ادب، احترام و رعایت اصول جوانمردی و اخلاق ضمن تشویق تیم‌های مورد علاقه خود بدون ایجاد هیچگونه مزاحمتی عوامل برگزاری این دیدار را یاری کردند.

وی یادآور شد: در دیدارهای گذشته صبا با استقلال و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) متاسفانه شاهد این بودیم که در پایان مسابقه عده زیادی از تماشاگرنماها اقدام به شکستن صندلی‌ها و وارد شدن خسارت به تاسیسات و امکانات در دسترس خود می‌کردند اما خوشبختانه در این دیدار به هیچ عنوان این اتفاق رخ نداد.

محمدی اظهار داشت: ما این اتفاق مهم را به فال نیک می‌گیریم و به خود می‌بالیم که از تماشاگران فهیم و با فرهنگی برخورداریم و آن‌ها می‌دانند که آنچه که در ورزشگاه‌های سراسر کشور برای رفاه و آسایش تماشاگران در نظر گرفته شده، متعلق به بیت‌المال و در واقع متعلق به خودشان است و به خوبی از آن‌ها حراست می‌کنند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته دوازدهم نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز جمعه دوازدهم مهر‌ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول