اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

سهم ورزش قم از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی یک مدال نقره بود

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزش قم با کسب یک مدال نقره در نایب قهرمانی کاروان کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ایفای نقش کرد.

سهم ورزش قم از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی یک مدال نقره بود

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت‌های بسیار خوبی که در سال‌های اخیر با حمایت مسئولان وزارتخانه و استان قم و تلاش‌هایی که مجموعه هیئت‌های ورزشی در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان داشته‌اند، رشد روزافزون ورزش قم را رقم زده است.

وی ادامه داد: تلاش نزدیک به 45 هیئت ورزشی، مربیان، مدیران و ورزشکاران فعال در باشگاه‌های مختلف و همچنین همت و غیرت ورزشکاران مستعد و توانمند ورزش قم در رشته‌های مختلف موجب شده است تا قم در عرصه ورزش قهرمانی توفیقات بسیار خوبی به دست بیاورد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در سال گذشته 34 ورزشکار افتخارآفرین رشته‌های مختلف توانستند در میادین برون‌مرزی بیش از 50 مدال برای ورزش قم و کشورمان به ارمغان بیاورند و امسال نیز قطعاً بر این تعداد ورزشکار موفق افزوده خواهد شد.

وی از موفقیت ورزش قم در دستیابی به مدال از رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: محمدمحسن ربانی به عنوان نماینده ورزش قم در رشته دو و میدانی به رقابت‌های سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام شد.

غیاثی ادامه داد: ربانی عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان در رشته پرش با نیزه بود و توانست افتخاراتی که در سال‌های اخیر در میادین داخلی و برون مرزی کسب کرده بود را با کسب یک عنوان نایب قهرمانی ارزنده و نشان نقره تکمیل‌تر کند.

وی با اشاره به پایان کار دو و میدانی‌کاران کشورمان با کسب 6 طلا، سه نقره و یک برنز تصریح کرد: دو و میدانی‌کاران ایران در چهار روز مسابقه در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به 6 مدال طلا، سه نقره و یک برنز دست پیدا کردند و یکی از این مدال‌آوران محمدمحسن ربانی از قم بود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: کیوان قنبرزاده نایب قهرمان پرش ارتفاع آسیا نخستین مدال دو و میدانی‌کاران را در این رقابت‌ها به دست آورد و محمد محسن ربانی در پرش با نیزه با کسب مدال نقره آخرین مدال‌آور تیم ملی دو و میدانی ایران در این بازی‌ها بود که توانست از مانع پنج متر با موفقیت عبور کند و بعد از پرنده مراکشی که با 10 سانتیمتر بیشتر از وی اول شده بود، در جایگاه دوم قرار گیرد.

وی یادآور شد: بدین ترتیب در طول چهار روز مسابقات رشته دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور اندونزی، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، مریم طوسی در هر 2 ماده 100 متر و 200 متر، رضا قاسمی در ماده 100 متر، احسان حدادی در پرتاب دیسک و لیلا رجبی در پرتاب وزنه 6 مدال طلای ایران را در این ورزش کسب کردند.

غیاثی خاطرنشان کرد: همچنین محمد صمیمی در پرتاب دیسک، محمد ارزنده در پرش طول و محمدمحسن ربانی در پرش با نیزه سه مدال‌آور نقره‌ای ایران نام گرفتند و رضا قاسمی در ماده 200 متر به مدال برنز این دوره از پیکارها دست یافت.

وی افزود: در نهایت اینکه احمد فرود در سه هزار متر مانع چهارم، کاوه موسوی در پرتاب چکش پنجم شد و سجاد مرادی در دور مقدماتی ماده 800 متر با عنوان سومی گروه به کار خود پایان داد و در 1500 متر هشتم شد تا دو و میدانی کشورمان با کسب 10 مدال رنگارنگ به کار خود در سومین دوره بازی‌های قهرمانی همبستگی کشورهای اسلامی پایان دهد در حالی که تیم ملی دو و میدانی ایران با 11 ورزشکار راهی این رقابت‌ها شده بود.

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول