اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مجامع هیئت‌‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

مجمع انتخابات 4 هیئت ورزشی قم برگزار می‌شود

مسئول امور مجامع هیئت‌‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مجمع انتخابات رئیس جدید چهار هیئت ورزشی استان خبر داد.

مجمع انتخابات 4 هیئت ورزشی قم برگزار می‌شود

محسن دوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به این‌که دوره چهار ساله ریاست هیئت‌های ورزشی ووشو، کوهنوردی، هاکی و اسکیت به پایان رسیده، فراخوان ثبت‌نام افراد واجد شرایط احراز ریاست دوره جدید این هیئت‌های ورزشی انجام شده است.

وی ادامه داد: البته افراد مایل به شرکت در مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی مورد نظر استان قم باید شرایطی نیز داشته باشند که تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از سه ادیان رسمی کشور، عدم سوء‌سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم از جمله این شرایط اعلام شده است.

مسئول امور مجامع هیئت‌‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: تکمیل فرم ثبت‌نام، فتوکپی صفحه اول شناسنامه، فتوکپی کارت پایان خدمت با معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی، 2 قطعه عکس، ارائه برنامه پیشنهادی کوتاه مدت و میان مدت و نحوه تامین منابع مالی هیئت و معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب رئیس بانوان هیئت نیز از جمله مدارک مورد نیاز کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی هاکی، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، اسکیت و ووشو است.

وی عنوان کرد: بررسی شرایط مورد نظر برای کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی استان قم در این دوره نشان می‌دهد که گزینه ارائه برنامه پیشنهادی کوتاه مدت و میان مدت و همچنین نحوه تامین منابع مالی هیئت یکی از مهم‌ترین موضوعاتی‌ است که کاندیداهای این هیئت‌ها باید به آن توجه بیشتری نشان دهند.

دوعلی تصریح کرد: ثبت‌نام‌ کاندیداهای جدید در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این در هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی سید مرتضی لاجوردی، در هیئت هاکی محمد دهشتی، در هیئت اسکیت علیرضا فلاح و در هیئت ووشو علیرضا صفاری‌نیا دارای مسئولیت بودند و این هیئت‌ها با برگزاری مجمع انتخابات رئیس جدید خود را خواهند شناخت.

وی افزود: از آغاز سال جدید تاکنون، مجامع انتخابات هیئت‌های ورزشی کاراته، بدنسازی و پرورش اندام و ... برگزار شد که طی آن مجید تلخابی در هیئت بدنسازی و پرورش اندام و حسن عابدی در هیئت کاراته استان قم با رای اعتماد اعضای مجمع، مسئولیت ریاست را بر عهده گرفته‌اند.

دوعلی اظهار داشت: از متقاضیان احراز پست ریاست هیئت‌های ووشو، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، هاکی و اسکیت طبق این شرایط ثبت‌نام می‌شود و از علاقه‌مندان واجد شرایط، دعوت شده برای ثبت‌نام و ارائه مدارک به دفتر امور مجامع مستقر در اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول