اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان قم خبر داد

پوشش پزشکی و امدادی 11 رقابت ورزشی در قم

مسئول کمیته مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان قم از پوشش پزشکی و امدادی رقابت‌های 11 رشته ورزشی در مسابقات ویژه هفته دفاع مقدس خبر داد.

پوشش پزشکی و امدادی 11 رقابت ورزشی در قم

حیدر داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هیئت پزشکی ورزشی استان قم در طول سال تمام رقابت‌های ورزشی قهرمانی استان و همچنین مسابقاتی که به میزبانی استان قم در سطح کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود را پوشش پزشکی و امدادی می‌دهد.

وی ادامه داد: در برخی از مناسبت‌های ویژه سال نظیر گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، هفته دولت، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته تربیت بدنی و ورزش، دهه مبارک فجر و ... این هیئت روزهای شلوغ و پرکاری را از نظر پوشش پزشکی پشت سر می‌گذارد.

مسئول کمیته مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان قم در ادامه به پوشش پزشکی مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس در قم اشاره کرد و افزود: با تلاش پزشکیاران هیئت پزشکی ورزشی، مسابقات مختلف ورزشی در طول هفته دفاع مقدس زیر پوشش پزشکی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پزشکیاران این هیئت در طول هفته دفاع مقدس، مسابقات مختلفی در رشته‌های گوناگون از قبیل مسابقات کشوری قوی‌ترین مردان و پیکارهای رنکینگ قهرمانی بدمینتون دختران سراسر کشور حضور یافتند.

داوودی عنوان کرد: برای نخستین بار رقابت‌های لیگ سافت بال بانوان کشور در شهریورماه در قم برگزار شد که طی آن سعی شد پوشش کامل و جامعی از این رقابت‌ها داشته باشیم، ضمن این‌که قم میزبان رقابت‌های تنیس قهرمانی پسران رده‌های سنی زیر 16 و 18 سال کشور نیز بود و این مسابقات نیز پوشش پزشکی داده شد.

وی عنوان کرد: مسابقات هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور نیز با حضور 13 تیم به مدت پنج روز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و خوشبختانه تیم‌های شرکت‌کننده از امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفت، رضایت داشتند.

مسئول کمیته مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان قم افزود: هیئت ورزش‌های سه گانه قم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس رقابت‌های دوگانه قهرمانی مردان قم و همچنین نخستین دوره پیکارهای دوگانه بانوان قم را برگزار کرد و توسط این هیئت پوشش پزشکی داده شد.

وی یادآور شد: بازی‌های تیم‌های فوتبال باشگاهی استان در جریان رقابت‌های لیگ استان و همچنین مسابقات تیم‌های فوتبال صبای قم و فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور نیز توسط پزشکیاران هیئت پزشکی ورزشی استان قم پوشش داده شده است.

داوودی اظهار داشت: با توجه به میزبانی قم از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سالن شهید رضاییان قم، یکی از مهم‌ترین پوشش‌های پزشکی را در این مسابقات پشت سر گذاشتیم و اکنون نیز این هیئت آمادگی کامل خود را برای پوشش مسابقات ورزشی کارکنان دولت که در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود، اعلام می‌کند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول