اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 25 مربی

کارگاه پیشرفته حرکات اصلاحی ورزش در قم برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی پیشرفته حرکات اصلاحی در ورزش به همت کمیته آموزش هیئت پزشکی ورزشی استان قم برگزار شد.

کارگاه پیشرفته حرکات اصلاحی ورزش در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ورزش قم با وجود مواجهه با کمبود حامیان مالی و کمک‌های بخش دولتی در چند سال اخیر با همت افراد دست‌اندرکار در این عرصه مهم اجتماعی، گام‌های خوب و مثمر ثمری در مسیر پیشرفت قهرمانی و همگانی برداشته است.

همچنین آنچه که در سال‌های اخیر دلگرمی برای رشد و پیشرفت ورزش در قم را موجب شده است، حرکت مدیران، سرپرستان، مربیان و داوران رشته‌های مختلف ورزشی فعال در قم در مسیر بهره‌گیری از علوم روز ورزش دنیا به شمار می‌رود.

در این بین هیئت پزشکی ورزشی زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با فعالیت جدی در زمینه برنامه‌ریزی دوره‌های آموزش در تعامل با گروه آموزش این اداره کل، سعی در افزایش دانش و علوم روز، ورزش در بین مربیان، داوران و مدیران ورزشی داشته تا قم با وجود کم‌بهره بودن از منابع مالی مناسب، در بخش آموزش به پیشرفت‌های مورد نظر نائل شود.

کمیته آموزش هیئت پزشکی ورزشی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم اقدام به برگزاری کارگاه پیشرفته حرکات اصلاحی در ورزش کرد و طبق تقویم اجرایی این کمیته، کارگاه پیشرفته حرکات اصلاحی به مدت دو روز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که امروز برگزار شد 25 نفر از مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر قم زیر نظر اساتید برجسته فدراسیون پزشکی ورزشی آموزش‌های لازم در خصوص حرکات اصلاحی در ورزش را فرا گرفتند و برای افراد شرکت‌کننده در این دوره آموزشی، گواهی حضور در کلاس از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی صادر شد.

علاوه بر تشکیل چنین دوره‌های آموزشی، در سال‌های اخیر برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری تاثیر زیادی در تحقق این مهم داشته و اداره کل ورزش و جوانان استان قم سعی کرده در همکاری با نهادها و بخش‌های مرتبط در زمینه به روز کردن دانش ورزش در قم گام‌های جدی بردارد.

برگزاری چنین دوره‌های آموزشی که به موضوعات مختلفی در بحث جلوگیری از آسیب‌های ورزشی و در واقع ایمنی در ورزش می‌پردازند از نیاز‌های ورزش قم است و می‌تواند به توسعه ورزش قم در ابعاد و زمینه‌های مختلف کمک شایانی داشته باشد.

دوره پزشک‌یاری ورزشی با موضوع بانداژ آسیب‌های ورزشی برای ورزشکاران استان قم، کارگاه آشنایی و آموزش پیشگیری از اعتیاد و دوپینگ در ورزش و بسیاری از دوره‌های آموزشی دیگر در سال‌های اخیر به رشد و پیشرفت دانش در ورزش قم کمک زیادی کرده است.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول