اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

ورزش قم با دانش روز دنیا به سوی پیشرفت حرکت کند

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزش قم باید متناسب با دانش روز دنیا به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند.

ورزش قم با دانش روز دنیا به سوی پیشرفت حرکت کند

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: همه ساله در دهه پایانی مهرماه با توجه به همزمانی با هفته تربیت بدنی و ورزش، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته می‌شود که یکی از آن‌ها برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به منظور برخورداری نیروی انسانی مرتبط با ورزش قم از دانش روز ورزش دنیا است.

وی ادامه داد: علوم ورزش در دنیا در حال پیشرفت است و ما نمی‌توانیم یک جا ساکن ایستاده و ادعا کنیم که در ورزش سرآمد و موفق هستیم بلکه در اوج توانمندی و قدرت باید بدانیم که برای موفقیت در آینده باید تلاش بیشتری انجام بدهیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: یک تیم یا یک ورزشکار قهرمان بعد از موفقیت اگر تصور کند که برای همیشه قهرمان بوده و بر سکوی نخست ایستاده است، 100 درصد مسیر اشتباه را انتخاب کرده و به آینده خود لطمه زده است، بنابراین نگاه ما به توسعه ورزش مقطعی نیست و تمام توان و امکانات خود را در حد بضاعت به کار گرفته‌ایم که در ورزش به موفقیت‌های بیشتر دست یابیم.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر گام‌های بسیار خوبی در مسیر پیشرفته ورزش قم در زمینه‌های مختلف اعم از همگانی، قهرمانی، عمرانی، آموزش و توسعه فرهنگ برداشته شده است و امروز می‌بینیم که باشگاه‌های بسیار منسجم و ورزشکاران بسیار مستعد و توانمندی داریم که مطابق با اصول روز و حرفه‌ای ورزش دنیا فعالیت می‌کنند.

غیاثی توجه هیئت‌های ورزشی قم را به موضوع آموزش جلب کرد و گفت: ورزش قم باید با ورزش روز دنیا به سوی پیشرفت و توسعه حرکت کند، بنابراین نیاز است که هیئت‌ها امر آموزش نیروی انسانی مرتبط با خود را در اولویت قرار دهند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از پیش‌بینی برنامه‌های متنوع ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت این هفته هم مسابقات متنوع پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده و هم در بخش فرهنگی قصد داریم از قهرمانان، ورزشکاران و تلاشگران عرصه ورزش تجلیل کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین اظهار داشت: تمام مسابقات استانی با عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری می‌شوند و از تمام هیئت‌های ورزشی برای این هفته برنامه خواسته‌ایم تا اهمیت موضوع ورزش را به تمام مسئولان گوشزد کنیم و شاهد افزایش حمایت‌ها از این مقوله مهم اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول