اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر زرند:

عید قربان روز اثبات عشق و تسلیم است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: عید قربان روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است.

عید قربان روز اثبات عشق و تسلیم است

سید رسول تهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید قربان اظهار داشت: عید قربان روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است.

وی افزود: عید قربان روزی است که انسان در برابر معشوق هیچ بودن همه چیز را می‌پذیرد، خود و همه چیز را فدای او می‌کند و «تعبد» را که نتیجه عرفان، شهود و دیدن یار است به معرض دید می‌گذارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زرند عید قربان را عید سر سپردگی و بندگی خواند و اظهار داشت: عید قربان عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.

تهامی خاطر نشان کرد: عید قربان عید نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده‌اند، عید برآمدن روزی نو و انسانی بهتر است.

وی اظهار داشت: عید قربان روز همبستگی و پیوند است چرا که علاوه بر این‌که بنده‌ای مخلص از آزمونی دشوار، سربلند بیرون آمد و بندگی خویش را در پیشگاه خدای بزرگ ثابت کرد، گروه عظیمی از بندگان مخلص خدا به وی تأسی کرده به زیارت خانه خدا می‌شتابند و مراسم منا از جمله آیین قربانی را انجام می‌دهند.

تهامی گفت: امیدوارم در این عید بزرگ و با بهره‌گیری از تعالیم انبیای الهی شاهد تحکیم روزافزون روابط برادرانه و پیوندهای دوستی میان ملت‌ها به‌ویژه ملت‌های اسلامی و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/80022/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول