اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

عید قربان نتیجه سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی است

امام جمعه ایرانشهر گفت: عیدقربان روز سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی است.

عید قربان نتیجه سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت الاسلام حسین طاووسی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی فاطمه الزهرا (س) ایرانشهر ضمن تبریک عید قربان به نمازگزاران اظهار داشت: این عید همراهی  با سالکان و بزرگان است، تمام انسان‌ها نیاز به تقوا دارند، چه آنانی که در مکه و مناسک حج می‌گذرانند و چه  همگی ما که اینجاییم.

امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: متقی عاقبت خود را درک می‌کند، تقوا با درس و کلاس به دست نمی‌آید بلکه نیاز به پرهیز از خطا و گناه دارد.

وی ادامه داد: از ما انسان‎ها خواسته شده است که گناه نکرده و تقوا پیشه کنیم.

طاووسی اذعان داشت: عید قربان است، عید سرفرازی از موفقیت در آزمون الهی، باید خودمان را آماده کنیم تا از دستورات خداوند متعال اطاعت کنیم.

وی یادآور شد: امروز گرچه روز شادی است اما برخی به حسد، جهالت و کینه‌توزی این روز را بر دیگران تلخ می‎کنند، جهان آیینه عدل است و بر ما اعمالمان را بازتاب خواهند داد.

امام جمعه ایرانشهر اضافه کرد: به نیروهای نظام و انتظامی توصیه می‎کنم که تیم و گروهی تشکیل داده تا امنیت اجتماعی را بیش از پیش شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید اتفاقاتی چون دزدی‌های خرد و کلان، حوادث هنگام تاریکی و زورگیری را هرچند که اندک باشد، ریشه‌کن کرد.

طاووسی افزود: باید احساس امنیت را در جامعه ارتقا دهیم به گونه‎ای که شایسته نظام باشد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید غدیرخم و ماه محرم، توجه به ویژه به غدیر و همراهی آنان با ماه محرم را خواستار شدند.

انتهای پیام/75004/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول