اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در دهه ولایت/ معرفی کتاب با موضوع غدیر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: کانون پرورش فکری به مناسبت دهه ولایت برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌کند.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در دهه ولایت/ معرفی کتاب با موضوع غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم عزیززاده‌ گرجی عصر امروز در آیین تجلیل از رسانه‌های فعال جشنوراه مشاعره و شعرخوانی رضوی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: بازتاب خبری مطلوب رسانه‌های استان در جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی که برای نخستین‌بار در مازندران برگزار شد تحسین برانگیز است.

وی از استقبال دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خانواده‌های اعضای کانون در این جشنواره اشاره کرد و افزود: اقبال عمومی از اجرای جشنواره شعرخوانی و مشاعره رضوی بی‌نظیر بود.

گرجی خاطرنشان کرد: برگزیده‌های جشنواره رضوی با حضور مقامات کشوری در شب میلاد امام رضا(ع) مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به برپایی جشنواره ملی کودک در کانون پرورش فکری اشاره کرد و بیان داشت: بازدید که معاون سیاسی امنیتی استانداری از جشنواره و نمایشگاه هفته ملی کودک داشتند خواستار برگزاری جلسات فصلی با موضوع کودک در استان شدند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تبیین حقوق کودک در جامعه هستیم، تصریح کرد: نگاه دینی و اسلامی ائمه معصومین به کودکان فراتر از قوانین و آیین نامه‌های موجود است.

گرجی به در پیش بودن دهه ولایت و اجرای برنامه‌های متنوع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی مانند معرفی کتاب با موضوع غدیر و امام علی(ع)، قصه گویی، شعرخوانی، انیمیشن با موضوع غدیر در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به هفته کتاب  و کتابخوانی و برنامه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران اشاره کرد و ادامه داد: در این هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاهی را هر ساله در مرکز سراسر استان برگزار می‌کند تا انگیزه کودکان به کتاب و کتاب‌خوانی بیشتر شود.

گرجی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری برای مناسبت‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کند، بیان داشت: برای نخستین‌بار جایزه ادبی سلمان هراتی در سطح ملی در 9 آبان ماه امسال در شهرستان تنکابن برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برای نخستین‌بار مازندران میزبان یازدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کشور است.

گرجی افزود: از یک تا هفتم اسفند ماه امسال جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کشور در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

وی از رسانه‌های استان خواست تا در این رقابت فرهنگی ویژه کودک و نوجوانان آثار خود را تا دی‌ماه امسال به دبیرخانه یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری جشنواره طنز در مازندران خبر داد و اذعان داشت: اواخر اسفندماه امسال جشنواره طنز به مناسبت سالگرد وفات علامه علی اکبر دهخدا در استان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران یاد و نام مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران را  گرامی‌ داشت و به خاطر انعکاس اخبار جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی از چند رسانه استانی به‌ویژه خبرگزاری فارس در مازندران به لحاظ ارسال اخبار کیفی تجلیل کرد.

انتهای پیام/86006/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول