اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با فارس مطرح کرد

سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به الجزایر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از سفر هیئت پارلمانی کشورمان به الجزایر خبر داد و گفت: این سفر به دعوت الجزایر و در پاسخ به حضور هیئت پارلمانی الجزایر در ایران انجام می‌شود.

سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به الجزایر

عباسعلی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برخی دوستان اقدام به تخریب و انتقادهای شدید نسبت به سفر دکتر روحانی دارند و خواهان توقف رفتار رئیس جمهور هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که وضعیت صنعتی کشور موقعیت قابل قبولی را دنبال نمی‌کرد و تحریم‌ها وضعیت بدی را برای صنعت کشور رقم زده بود اما اکنون شاهد توسعه و پیشرفت صنعت و لغو برخی تحریم‌ها هستیم و امید می‌رود تا با لغو تحریم دارویی و منابع مالی بلوکه شده شاهد وضعیت بهتر جامعه باشیم. 

این مسئول تصریح کرد: به جای اینکه برخی دوستان باری را از روی دوش دولت بردارند و عامل روان‌کننده اقدامات دولت باشند با رفتارهایشان باعث توقف دولت می‌شوند.

وی در پاسخ به انتقادات شدید روزهای اخیر ابراز داشت: اگر اشتباهی از سوی دولت رخ بدهد رهبری به صراحت تذکر می‌دهد همان‌طور که در جریانات اخیر این چنین شد.

وی رفتار و منش روحانی در پاسخ به منتقدین را ستودنی دانست و بیان داشت: برخی دوستان با بیان مباحث مطرح شده در کمیسیون امنیت ملی در رسانه‌ها رفتار خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و انتظار می‌رود دیگر شاهد چنین رخدادهای ناپسندی نباشیم.

منصوری همچنین در مورد سفر به الجزایر گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به همراه سه تن دیگر از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در قالب یک هیئت پارلمانی سفر به الجزایر در دستور کار قرار گرفت.

وی از علاء‌الدین بروجردی به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا، و آشوری به عنوان اعضای هیئت پارلمانی در این سفر نام برد.

منصوری با بیان اینکه این سفر به دعوت الجزایر و در پاسخ به حضور هیئت پارلمانی الجزایر به ایران انجام می‌شود متذکر شد: قرار است در این سفر با رئیس مجلس و رئیس جمهور این کشور دیدارهایی داشته باشیم و در زمینه مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگوهایی صورت پذیرد. 

انتهای پیام/2406/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول