اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی:

پزشکی قانونی یکی از حلقه‌های امنیت خراسان جنوبی است

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه پزشکی قانونی یکی از حلقه‌های امنیت در استان است، گفت: یکی از لازمه‌های امنیت پایدار در استان تجهیز این سازمان است.

پزشکی قانونی یکی از حلقه‌های امنیت خراسان جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدرضا گلرو بعد از ظهر امروز در مراسم ارتقا و بهره‌برداری از آزمایشگاه آسیب‌شناسی و تکمیل آزمایشگاه سم‌شناسی پزشکی قانونی خراسان جنوبی که با حضور قائم مقام رئیس پزشکی قانونی کشور برگزار شد، اظهار داشت: پزشکی قانونی خراسان جنوبی به لحاظ نیروی انسانی و تشکیلاتی یکی از ضعیف‌ترین دستگاه‌های استان در گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی یکی از حلقه‌های امنیت در استان است، تصریح کرد: یکی از لازمه‌های امنیت پایدار در استان تجهیز این سازمان است.

استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان برای تجهیز پزشکی قانونی

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: نبود تجهیزات کافی و نداشتن ساختمان برای این سازمان در استان این ضرورت را به وجود آورد که از تمامی ظرفیت‌های استان در راستای تجهیز این سازمان استفاده شود.

گلرو با بیان اینکه در سال گذشته در تمامی پروژه‌های عمرانی استان شاهد رکود بودیم، متذکر شد: برای جبران این مشکلات از محل اعتبارات مدیریت بحران استان برای تجهیز این سازمان مبلغی در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: همچنین با کمک‌هایی که از طرف سازمان پزشکی قانونی کشور صورت گرفت امروز شاهد ارتقای این سازمان هستیم.

کمک 6 میلیارد مدیریت بحران به پزشکی قانونی

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: در مجموع برای بهره‌برداری از آزمایشگاه آسیب‌شناسی و تکمیل آزمایشگاه سم‌شناسی پزشکی قانونی خراسان جنوبی مبلغ هشت میلیارد ریال هزینه شده است که شش میلیارد ریال آن توسط مدیریت بحران خراسان جنوبی تامین شده است.

گلرو با بیان اینکه در سال گذشته تحولات زیادی هم در بحث تشکیلاتی و نیروی انسانی این سازمان اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: در این راستا مجوز استخدام نیروهای جدید صادر شده است و با پیگیری‌های انجام شده امروز پزشکی قانونی خراسان جنوبی در وضعیت بهتری قرار دارد.

انتهای پیام/69022/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول