اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه طارم خبر داد

برگزاری 60 عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در طارم

فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: 60 عنوان برنامه مختلف به مناسبت دهه ولایت در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

برگزاری 60 عنوان برنامه به مناسبت دهه ولایت در طارم

اقبال جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های دهه ولایت سپاه ناحیه طارم اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و مختلفی در طول این مدت در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دعای روح بخش عرفه در شهرستان اشاره کرد و افزود: دعای پرفیض عرفه ساعت 15.30 امروز 23 مهر ماه جاری در مسجد جامع شهر آب‌بر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم آذین‌بندی و فضاسازی شهرستان توسط شهرداری و ادارات را از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و گفت: همچنین برنامه کوهپیمایی برای پایوران و بسیجیان سپاه برگزار می‌شود.

این مسئول شرکت مسئولان و کارکنان سپاه ناحیه طارم در نماز عید سعید قربان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: نماز عید قربان در مسجد جامعه شهر آب‌بر به امامت روحانیت معزز اقامه می‌شود.

جهانبخشی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: همچنین مسئولان و پایوران سپاه پاسداران اسلامی در نماز عبادی و سیاسی جمعه آینده شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان در دهه ولایت با خانواده شهدا و سادات جانباز دیدار می‌کنند، تصریح کرد: همچنین برنامه و کلاس خطبه‌ غدیر در مدارس دهستان و مرکز شهرستان طارم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم ادامه داد: روحانیون شهرستان برای برگزاری خطبه غدیر و سخنرانی به مدارس و دانشگاه‌ها اعزام می‌شوند.

این مسئول عیادت مسئولان شهرستان از بیماران را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و گفت: جشن بزرگ ولایت روز چهارشنبه یکم آبان ماه جاری با حضور اعضای ستاد بنیاد بین‌المللی غدیر در سطح شهرستان آب‌بر برگزار می‌شود.

جهانبخشی ویزیت رایگان بیماران در روز عید سعید غدیر خم در بیمارستان‌‌ها و مراکز درمانی را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و یادآور شد: ایستگاه صلواتی مختلف به مناسبت دهه ولایت در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن و سرور در امامزاده‌ها و مساجد شهرستان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: در مجموع 60 عنوان برنامه مختلف به مناسبت دهه ولایت در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم در ادامه به اهمیت بزرگداشت دهه ولایت در کشورمان اشاره کرد و متذکر شد: با برگزاری برنامه‌های متنوع و سخنرانی روحانیون در مدارس و دانشگاه‌ها نسل جوان با اهمیت و ارزش دهه ولایت آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول