اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اقبالیه:

حضور شهیدان گمنام حس غرور به ولایت را بارورتر می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: حضور شهیدان گمنام تأثیر بسزایی در معنویت مردم شهر اقبالیه به ویژه جوانان و نوجوانان دارد و در واقع حس غرور و افتخار به ولایت و میهن اسلامی را بارورتر می‌کند.

حضور شهیدان گمنام حس غرور به ولایت را بارورتر می‌کند

ایرج شهسواری امروز در حاشیه تشییع شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به همکاری شهرداری اقبالیه برای آمادگی محل قبور شهدا اظهار داشت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور اقبالیه نشان داده‌اند که همواره عاشق شهیدان هستند.

وی افزود: حضور شهیدان گمنام تأثیر بسزایی در معنویت مردم شهر اقبالیه به ویژه جوانان و نوجوانان دارد و در واقع حس غرور و افتخار به ولایت و میهن اسلامی را بارورتر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند، اضافه کرد: ما در برابر آنان وظایف و مسئولیت‌هایی داریم.

شهسواری یادآور شد: مسئولان شهری همکاری‌های بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند و در این میان، مجموعه سپاه صاحب‌الامر استان قزوین و بسیجیان با فرماندهی محرم‌علی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با جان و دل همکاری داشته‌اند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را بر گرفته از آیات الهی و فرمایشات انبیاء و امامان بزرگوار دانست و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و این سرزمین مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان است.

رئیس شورای شهر اقبالیه با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) بیان کرد: شهادت عزت و حیات ابدی و فخر اولیای الهی است.

شهسواری خاطرنشان کرد: برای آشنایی بیشتر مردم و به خصوص نسل جوان، باید عزت، ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی شهدا در برنامه‌های مختلف از جمله یادواره‌ها، شب‌های خاطره رزمندگان، در محافل و مجالس، مدارس و مساجد بیان شود، الگوی جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه‌ داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» عنوان کرد: باید یاد و خاطره شهیدان را زنده نگاه داریم و این فرهنگ را به نسل‌های بعد نیز انتقال دهیم.

انتهای پیام/77008/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول