اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پنجمین سال پی‌درپی

جمعیت هلال‌احمر اردبیل دستگاه قابل تقدیر ستاد اقامه نماز معرفی شد

جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل برای پنجمین سال متوالی جز برترین دستگاه‌های اجرایی ستاد اقامه نماز انتخاب و شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

جمعیت هلال‌احمر اردبیل دستگاه قابل تقدیر ستاد اقامه نماز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مشاور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل و مدیر روابط عمومی این جمعیت عصر امروز در هنگام دریافت لوح توفیق جدید هلال‌احمر در حوزه اقامه نماز جماعت اظهار داشت: در ارزیابی نظام جامع ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی که توسط ستاد اقامه نماز استان مورد تقدیر قرار گرفتند، جمعیت هلال‌احمر جز اصلی‌ترین این دستگاه‌هاست.

رامین معبودی تصریح کرد: با ارزیابی عملکرد سال 91 دستگاه‌های اجرایی براساس نظر هیئت ارزیابی و داوری اعضای این ستاد جمعیت هلال‌احمر از حیث توانایی‌های لازم و دستیابی به نتایج مطلوب در فعالیت‌های مدیریت و رهبری، خط و مشی و راهبرد و‌ مدیریت منابع انسانی‌ توانسته جایگاه برتر را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در این ارزیابی معیارها و شاخص‌های فرعی استانی و شهرستانی، همکاری بین بخشی در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و نجات‌بخش نماز به عنوان دستگاه برتر انتخاب و بنده به عنوان دبیر شورای اقامه نماز جمعیت هلال‌احمر شایسته تقدیر قرار گرفتم.

معبودی اضافه کرد: جمعیت هلال‌احمر در تمام فصول سال و در ارائه خدمات به مردم سعی می‌کند با برپایی خیمه‌های نماز در مناسبت‌های مختلف این فرهنگ ارزشی و معنوی را ترویج داده و توسعه بدهد که در این راستا جمعیت هلال‌احمر همچنان معتقد است که با توسعه، تعمیق و فرهنگ‌سازی می‌توان این فریضه را به شکل واقعی و جلوه مناسب در جامعه رواج داده و به آن عمق بخشید.

این مسئول فرهنگ نماز و رستگاری را فرهنگ اصیل ایرانیان در رسیدن به کرامت، عزت نفس و پایمردی در عرصه‌های مختلف توصیف کرد و ادامه داد: نماز نه تنها انسان را از منکرات بلکه از پرتگاه‌های هلاکت و نابودی اخلاقی و انسانی نیز دور کرده و مورد صیانت قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل نیز با اعطای لوح تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های بهرام غیبی مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز جمعیت هلال‌احمر استان قدردانی کردند.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول