اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

جلوگیری از تغییر نام مدارس خیرین قابل تقدیر است

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: جلوگیری از تغییر نام مدارس خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل قابل تقدیر است.

جلوگیری از تغییر نام مدارس خیرین قابل تقدیر است

جواد قرآن‌نویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده اخیراً با توجه به تلاش مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص تغییر نامگذاری مدارس ساخته شده توسط خیرین مدرسه‌ساز از تلاش‌ها و کوشش‌های وی قدردانی کرده و این کار را نشان از آگاهی و ارزش نهادن این مجموعه به متعهدان دلسوز خیر می‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ما شاهد برخی تغییر نام مدارس خیرین بودیم که این کار اعتراض آنها را نیز به دنبال داشته که با اقدامات پیشگیرانه خوشبختانه جلوی این کار گرفته شد و مدارس خیرین به همان نامی که از سوی آنها درخواست شده بود، باقی ماند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: این حرکت موجب دلگرمی خیرین دلسوز شده، به طوری که ما سعی‌مان را به کار بستیم تا در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری کنیم.

قرآن‌نویس ادامه داد: در حال حاضر بیش از ده‌ها واحد آموزشی به همت خیرین پر تلاش در جای جای این استان و نقاط مختلف روستایی و محروم در حال احداث و تجهیز است و این حرکت انقلابی تا رسیدن به خودکفایی در این عرصه ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: خیرین بی‌ادعا اما پر توان در این صحنه حاضر هستند و ما به وجود شخصیت‌هایی بی‌نظیر در این عرصه به مانند حسنعلی علیپور و مالک جعفر‌زاده افتخار می‌کنیم که با تاسی به شهدای کربلا و اسرا در حال ساختن مدرسه هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: مدارس و فضاهای تربیتی و آموزشی احداث شده به سرعت در حال تکمیل و تحویل به آموزش و پرورش است و اکثر تعهدات تاکنون به انجام رسیده و یا در حال انجام نهایی است.

انتهای پیام/62001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول