اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

تقدیر از پرسنل فعال حفاظت محیط زیست کاشمر

همزمان با هفته نیروی انتظامی تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کاشمر به دلیل همراهی با محیط زیست در دستگیری متجاوزان به طبیعت تقدیر شدند.

تقدیر از پرسنل فعال حفاظت محیط زیست کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، مهدی جمعه‌پور در این خصوص اظهار داشت: طی نشستی که در جمع پرسنل نیروی انتظامی و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان و همزمان با هفته نیروی انتظامی برگزار شد از زحمات و خدمات ارزنده تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان به سبب همکاری و برخورد قاطع با متخلفین عرصه‌های طبیعی تقدیر به عمل آمد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر در این جمع طی سخنانی، از تنوع زیستی به عنوان ثروت مشترک تمامی افراد جامعه یاد کرد و افزود: با وجود کمبودهایی که در خصوص نیروی انسانی و تجهیزات موجود جهت حفاظت از این ثروت ملی روبرو هستیم، همکاری و تعامل با تمامی دستگاه‌ها به خصوص نیروی انتظامی تعیین کننده است و در این خصوص می‌توان به تعامل مناسب نیروی انتظامی با محیط زیست اشاره کرد.

در ادامه این مراسم، ضمن قرائت متن تقدیرنامه فرماندار کاشمر به فرماندهی انتظامی این شهرستان در خصوص دستگیری متخلفان شکار و صید، پرسنل فعال نیروی انتظامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2202/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول