اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی

فرمانده انتظامی ایلام از سرپرست خبرگزاری فارس استان تقدیر کرد

فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز طی آیینی از سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی ایلام از سرپرست خبرگزاری فارس استان تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی طی آیینی با اهدای لوح سپاسی از خدمات اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس استان ایلام و پژمان مهدوی‌فر سرپرست این مجموعه در استان ایلام تقدیر کرد.

در بخشی از تقدیرنامه اهدایی به مهدوی‌فر آمده است: از آنجایی که ساماندهی عبور و مرور به عنوان بخش مهمی از زندگی اجتماعی مردم در گرو تعامل و همکاری میان سازمان‌ها و نهادهای مختلف و تک تک آحاد جامعه است، بنابراین بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی این پلیس را از زحمات، تلاش، همراهی و همکاری جنابعالی در امر ارتقای سطح فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ابراز داشته و در هفته نیروی شما در زمره نمونه‌های ترافیکی استان قرار داده و این لوح سپاس از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان ایلام به نشانه قدردانی تقدیم می‌شود.

این لوح سپاس ادامه می‌دهد: بدون شک با توکل به خدا دلگرمی ناشی از همکاری حضرتعالی شاهد رشد فرهنگ عبور و مرور و بهبود وضع ترافیک در استان خواهیم بود.

این لوح اضافه می‌کند: امید است در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) در تمامی شئونات زندگی شخصی و اجتماعی همواره موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/2246/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول