اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اعلام کرد

تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید گمنام

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با صدور اطلاعیه‌ای از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام تقدیر کرد.

تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر شهر کریمه اهل بیت(س) میزبان یک فرشته افلاکی رسته از خاک دوران پرافتخار هشت ساله دفاع مقدس شد و مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان به زیبایی هرچه تمام‌تر و باشکوه دین خود را ادا کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در پی استقبال، تجلیل، تشییع و تدفین باشکوه شهید پرافتخار و گمنام دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بر خود وظیفه می‌داند از حضور باشکوه امت حزب الله و اقشار مختلف مردم صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: از همراهی، پشتیبانی، مساعدت، برنامه‌ریزی و همکاری مسئولین و مدیران محترم استان و تمام سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مراکز نظامی و انتظامی، تشکل‌های مردمی و هیئات مذهبی که با تلاش خالصانه مقدمات مراسم باشکوه استقبال، تشییع و تدفین را فراهم آوردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود؛ رجاء واثق داریم که این زحمات و تلاش‌ها به عنوان باقیات‌الصالحات در پرونده معنوی آنان مد نظر حضرت حق قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول