اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی

فعالان عرصه دامپزشکی سیستان و بلوچستان تقدیر شدند

به مناسبت هفته دامپزشکی از 70 تن از فعالان عرصه دامپزشکی سیستان و بلوچستان تقدیر شد.

فعالان عرصه دامپزشکی سیستان و بلوچستان تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرپرست اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته ملی دامپزشکی که با حضور مسئولان در سالن ترویج جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: هفته دامپزشکی فرصت مغتنمی برای بازخوانی خدمات ارزشمند و نقش موثر و خدشه‌ناپذیر خدمات خانواده بزرگ دامپزشکی است.

مهدی حسینی عنوان کرد: خانواده بزرگ دامپزشکی با کمترین امکانات در عرصه تامین سلامت، غذا و حفظ و ارتقای جامعه تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: تمام کارها و برنامه‌های دامپزشکی با همکاری و همیاری تمام دستگاه‌ها، ادارات، بخش خصوصی و رسانه‌ها به نوعی یک جهاد اقتصادی را رقم می‌زند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارتقای بهداشت عمومی و حفظ سرمایه‎های دامی کشور، کنترل بیماری‌های مشترک انسان و دام که می‌تواند جمعیت زیاد انسانی را درگیر خود کند، نظارت بر مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های دامی و نظارت بر جابه‌جایی دام زنده و گوشت از وظایف مهم دامپزشکی است.

وی با بیان این‌که دامپزشکی در خدمت بهداشت، سلامت و امنیت غذایی است، گفت: کارکنان دامپزشکی با نظارت دقیق و صحیح بر فعالیت‌ها در زمینه پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام و سایر بیماری‌ها تلاش می‌کنند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام مجدمحمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان نیز با توجه به تقارن این مراسم با روز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)، به تشریح چگونگی ازدواج این 2 بزرگوار پرداخته و بر ترویج ازدواج آسان در خانواده‌ها تاکید کرد.

رئیس نظام پزشکی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: شورای نظام پزشکی دامپزشکی سیستان و بلوچستان تشکیل شده و برگزاری جلسات مستمر و مداوم این شورا سبب شده تا در این زمینه در سطح کشور حائز رتبه باشد.

حامد گنجعلی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون فعالیت‌های تعاونی مسکن نظام دامپزشکی سیستان و بلوچستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان این‌که طی 2 سال اخیر بدون هیچ اعتبار و بودجه دولتی برنامه‌ها و کارهای شورا را پیش برده‌ایم از همکاری بخش خصوصی با شورای نظام دامپزشکی سیستان و بلوچستان به سبب همکاری گسترده تقدیر کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعداد 70 نفر از دست‌اندرکاران و فعالان عرصه دامپزشکی سیستان و بلوچستان با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/75004/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول