اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ارم کیش و صبا

کشتی‌گیران قمی سومین حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی را تجربه می‌کنند

کشتی‌گیران قمی بعد از حضور تیم‌های کشتی فرنگی ارم کیش و صبای قم در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، امسال سومین حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند.

کشتی‌گیران قمی سومین حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی را تجربه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از این‌که رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در فصل 92 - 91 با بی‌برنامگی فدراسیون کشتی و مشارکت پنج تیم به صورت از هم گسیخته و بی‌نظم در مدت 6 ماه برگزار شد، قرار است بر اساس برنامه‌ریزی فصل جدید این مسابقات برگزار شود.

سازمان لیگ برتر فدراسیون کشتی که به نظر می‌رسد از برگزاری بی‌نظم رقابت‌های فصل گذشته درس عبرت گرفته است، امسال قصد دارد با هدف و با برنامه مشخص رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را با عنوان جام ولایت برگزار کند.

این سازمان به هیئت‌های کشتی سراسر کشور رسماً اعلام کرده است که برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور باید تیم‌های متقاضی ورودیه را پرداخت کنند تا مجوز شرکت آن‌ها در لیگ برتر صادر شود.

همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در فدراسیون کشتی و سازمان لیگ این فدراسیون قرار است با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در لیگ جدید، مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 92، روز دوشنبه بیست و نهم مهرماه برگزار شود.

این در شرایطی است که در مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر سال 92 با عنوان جام ولایت، نماینده تام‌الاختیار تیم‌های شرکت‌کننده باید با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی از باشگاه ساعت 10 صبح روز دوشنبه 29 مهرماه در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور یابد.

از سوی دیگر تیم‌هایی می‌توانند در مراسم قرعه‌کشی شرکت کنند که نسبت به ارائه چک مبلغ ورودیه به نام سازمان لیگ فدراسیون کشتی اقدام کرده باشند در حالی که سازمان لیگ فدراسیون کشتی روز جمعه دهم آبان‌ماه را به عنوان زمان برگزاری هفته اول لیگ برتر کشتی سال 92 اعلام کرده است.

این در حالی است که سال گذشته در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، تیم‌های کشتی فرنگی فولاد ماهان اصفهان، هیئت کشتی خوزستان، صبای قم، هیئت خوزستان و پرسپولیس تهران برای کسب عنوان‌های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بعد از این‌که رقابت‌های دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال به پایان رسید با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی جام خلیج فارس گرامیداشت مرحوم محسن پودنکی در خردادماه به انجام رسید و تکلیف رده‌بندی نهایی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را مشخص کرد.

پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر فرنگی، تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان سپاهان اصفهان صدرنشینی خود را حفظ کرد و بدین ترتیب فاتح این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور لقب گرفت، تیم هیئت کشتی خوزستان به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم کشتی فرنگی پرسپولیس تهران سوم شد و صبای قم به مقام چهارم این رقابت‌ها بسنده کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول