اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌وگو با فارس:

دوره کنترل و ارتقای داوری کشتی کشور در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری دوره کنترل و ارتقای داوری کشتی کشور با حضور مربیان از استان‌های مختلف به میزبانی قم خبر داد.

دوره کنترل و ارتقای داوری کشتی کشور در قم برگزار می‌شود

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هیئت کشتی قم قرار است هفته آینده بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان در روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی جام استان برتر در رده سنی جوانان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این میزبانی و این‌که مربیان هفت تیم میهمان نیز همزمان در شهر مقدس قم حضور دارند، فدراسیون کشتی در نظر دارد که دوره کنترل و ارتقای درجه‌های داوری کشتی کشور نیز در روزهای 18 و 19 مهرماه در قم برگزار شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، دوره کنترل و ارتقای درجه‌های 3 به 2، 2 به یک و یک به ممتاز و همچنین کنترل ممتاز داوران ملی در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی جام استان برتر در قم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس عزیزالله اطاعتی داور درجه یک بین‌المللی کشتی کشورمان به عنوان مدرس در این کلاس حضور خواهد داشت و امیدواریم در مدتی که دوره کنترل و ارتقای داوری و همچنین پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جام استان برتر در قم برگزار می‌شود، میزبان خوبی برای نفرات حاضر در این 2 رویداد باشیم.

حلوایی در ادامه با اشاره به حضور مربیان قمی در این دوره عنوان کرد: عناوین ارزشمندی که امروز کشتی قم از مسابقات جهانی، آسیایی، بین‌المللی و کشوری در کارنامه دارد و موفقیت‌هایی که در رده‌های سنی مختلف کسب می‌کنیم، حاصل دسترنج مربیان پرتلاش کشتی قم محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در تمام رده‌های سنی به کار سازندگی در کشتی قم می‌پردازیم و اگر مربیان پرتلاش هیئت کشتی استان قم نبودند قطعاً این مهم میسر نمی‌شد و حرکت رو به پیشرفت کشتی قم مطابق آنچه که انتظار داریم، ادامه نمی‌یافت.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: کشتی قم در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هم‌اکنون به صورت جدی فعالیت می‌کند و ما سرمایه‌گذاری خوبی بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم و کار را با امید به تلاش و همت آن‌ها ادامه می‌دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: امسال کشتی قم در تمام رده‌های سنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی دارای نماینده بود و در کشتی آزاد نیز برای نخستین بار توانست در جام بین‌المللی تختی به مدال دست یابد، پس تمام این موفقیت‌ها مرهون تلاش مربیان کشتی قم است و ما به نیت تقدیر بابت این تلاش‌ها، دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول