اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان کشتی فرنگی قم:

خودم را برای مدال جهانی و المپیک آماده می‌کنم / مصدومیت مانع موفقیتم در مسابقات جهانی شد

چهره شاخص کشتی فرنگی استان قم گفت: مصدومیت مانع موفقیتم در مسابقات جهانی شد اما در میادین آینده این ناکامی را جبران می‌‌کنم.

خودم را برای مدال جهانی و المپیک آماده می‌کنم / مصدومیت مانع موفقیتم در مسابقات جهانی شد

هادی علیزاده پورنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: متاسفانه در آستانه رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی که در مجارستان برگزار شد از ناحیه پا با مشکل مصدومیت مواجه شدم و با شرایط سختی در تشک رقابت‌های جهانی به میدان رفتم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم باختم به حریف دانمارکی را توجیه کنم اما به واقع می‌گویم که در هر تورنمنت یا رقابت دیگری با این کشتی‌گیر رو به رو شوم 100 درصد او را شکست می‌دهم اما متاسفانه او از مصدومیت من استفاده کرد و برنده شد.

دارنده سه مدال نقره جهان و آسیا در سال‌جاری میلادی افزود: از این‌که نتوانستم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در مجارستان بر روی سکو بروم و مدال کسب کنم شرمنده هم‌استانی‌های خودم و مردم شریف ایران هستم و امیدوارم در میادین آینده جبران کنم.

وی تاکید کرد: من هیچ وقت از موفقیت سیر نمی‌شوم و بعد از مدال‌هایی که از 2 جام جهانی، 2 میدان قهرمانی آسیا، 2 مسابقه دانشجویان جهان و چندین تورنمنت بین‌المللی کسب کردم، بی‌صبرانه و با جدیت تلاش می‌کنم تا در مسابقات جهانی و المپیک برای کشورم مدال کسب کنم.

علیزاده پورنیا با بیان این‌که توان کسب این موفقیت‌ها را دارد، اظهار داشت: تجربیاتی که از چند سال اخیر حضورم در میادین بزرگ بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی کشتی فرنگی کسب کرده‌ام را در رقابت‌های آینده به‌کار می‌گیرم تا به آرزویم که مدال جهانی و راهیابی به المپیک است، برسم.

نایب قهرمان دانشجویان جهان و دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا و جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2013 تصریح کرد: شرایط فعلی‌ام خوب است و در صورتی که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی صلاح بدانند و در اردوهای بعدی باشم خودم را برای قهرمانی آسیا و جام جهانی سال 2014 آماده می‌کنم.

وی یادآور شد: تیم ملی کشتی فرنگی مسابقات مختلفی همچون جایزه بزرگ باکو در کشور آذربایجان، جام وهبی امره در کشور ترکیه و جام نیکولای پتروف در کشور بلغارستان را پیش از فرارسیدن زمان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و جام جهانی سال آینده میلادی پیش‌رو دارد و تمرینات این تیم نیز به‌زودی زیر نظر کادر فنی آغاز می‌شود.

هادی علیزاده پورنیا در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی سال 2013 به میزبانی تهران، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دهلی هندوستان و رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان در کازان روسیه موفق به کسب سه مدال نقره در هفت ماه گذشته شده است.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول