اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی قاینات خبر داد

برگزاری مسابقات قوی‌ترین کودکان آهنین در قاینات

رئیس هیئت بدنسازی قاینات از برگزاری مسابقات قوی‌ترین کودکان آهنین در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات 70 نفر در دو گروه پسران و دختران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برگزاری مسابقات قوی‌ترین کودکان آهنین در قاینات

هادی حسن‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت روز نیایش و عرفه یک دوره مسابقات قوی‌ترین کودکان آهنین شهرستان قاین با استقبال بی‌نظیر کودکان در سالن ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که برای نخستین‌بار برگزار می‌شود حدود 70 نفر دختر و پسر در سنین پنج تا هفت شرکت داشتند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قاینات ادامه داد: آیتم‌های مسابقات کودکان آهنین مطابق با آیتم‌های مردان آهنین کشور طراحی شده بود و کودکان در آیتم‌های حمل چمدان، وزنه‌های تعادلی، بلند کردن تنه درخت و غلت لاستیک باهم به رقابت پرداختند.

ماندانا حسن‌پور قوی‌ترین دختر و نوید عباس‌زاده قوی‌ترین دختر و پسر قاینی

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: در مسابقات قوی‌ترین کودکان ویژه دختران و در رده سنی پنج تا هفت سال تعداد 34 نفر شرکت کردند که ماندانا حسن‌پور قهرمان و غزل‌السادات قاسم‌زاده نایب قهرمان شد و زهرا رمضانی در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی به برگزاری مسابقات کودکان آهنین در بخش پسران اشاره کرد و گفت: در بخش کودکان آهنین ویژه پسران حدود 36 نفر شرکت کردند که در دو رده سنی پنج تا شش سال و شش تا هفت سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قاینات یادآور شد: در مسابقات کودکان آهنین ویژه پسران و در رده سنی پنج تا شش سال  نوید عباس‌زاده قهرمان شد، محمداکبری در جایگاه دوم ایستاد و کورش صفار رتبه سوم را کسب کرد.

حسن‌زاده ادامه داد: در مسابقات کودکان آهنین ویژه پسران در رده سنی شش تا هفت سال نیز سجاد علوی‌نژاد بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدیار اردلان‌پور رتبه دوم را کسب کرد و امیرمحمد علمی توانست در جایگاه سوم قرار گیرد.

وی اذعان داشت: داوری این دوره از مسابقات را ابوالفضل عباس‌پور و حمید یعقوبی برعهده داشتند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قاینات خاطرنشان کرد: مسابقات کودکان آهنین از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بود به حدی که شرکت‌کنندگان به طور جدی، چشم‌گیر و باقدرت به رقابت می‌پرداختند و والدین آنان نیز همراه کودکان خود به وجد و تکاپو افتاده بودند.

انتهای پیام/69014/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول