اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

‌عرفه روز بخشش و عطوفت الهی فرا می‌رسد‌

‌عرفه روز بخشش و عطوفت الهی فرا می‌رسد‌.

‌عرفه روز بخشش و عطوفت الهی فرا می‌رسد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عرفه روز شناخت خویشتن و زدوده شدن از گرداب عصیان و پلیدی و روز جاری شدن سیلاب ندامت از چشم‌های خاکیان و توسل به مقام ربوی حضرت حق فرا می‌رسد.

خدایا ‌اشک‌هایم با لبخندم پیوند می‌خورد‌ و دل همیشه امیدوارم به تو، باز نیز گام‌هایش را در مسیر جاده بی‌انتهای رحمتت ‌که همیشه از افلاک بر دل غمناک من گسترانیده شده، قدم می‌‌گذارد.

گلستان رحمت تو همیشه سرسبز است و باز به روی بندگان همیشه محتاج تو باز‌ است، خدایا در این وانفسا دستم را بگیر که سخت محتاجم.

خدایا من همیشه پناهنده به آغوش مهربان تو هستم و یقین دارم تو نیز پذیرای من هستی، آن چنان ‌که خود فرموده‌ای «اگر روی گردانان از من شدت شوق مرا به بازگشت‌شان می‌دانستند از نهایت شعف جان می‌دادند».

خدایا امروز آمده‌ام که وجودم را از زنگار غفلت و معصیت پاک گردانم، و در عرفه ‌خلوت دلم هم‌نوا با نواگر بسترنشین دشت کربلا زمزمه کنم.‌

«الهی مرا به علم توانگرساز و به حلم زینت بخش و به تقوا عزیز کن و به عافیت زیبایی ده ...»، الهی رونق بخش و صفا دهنده‌ عرفه ‌دلم حضور موعود است.

الهی ما اشتیاق پررنگ خود را از دیدن سرورمان در محفل جمعه‌های پر ندبه به تصویر می‌کشیم و با فریاد سردادن «یابن‌الحسن» در خیمه بی‌کسی خویش از دوری آخرین ذخیره‌ گرانبهایت به وسعت دریایی از دلتنگی می‌گرییم.   

اللهم عجل الولیک الفرج

انتهای پیام/80012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول