اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل‌کنار خبر داد

برگزاری دعای پرفیض عرفه در امامزاده علی (ع) مازندران

امام جمعه بابل کنار با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی در بخش بابل کنار از رشد خوبی برخوردار است، گفت: دعای پرفیض عرفه در امامزاده علی(ع) روستای درازکلا بخش بابل کنار برگزار می‌شود.

برگزاری دعای پرفیض عرفه در امامزاده علی (ع) مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام عباس بابائیان شامگاه امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم پرفیض عرفه اظهار داشت: دعای باشکوه عرفه به یاد دعای عرفه امام حسین(ع) در روز عرفه و ایجاد فضای معنوی و وحدت آفرین با حضور مسئولان، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و امت حزب‌الله با سخنرانی امام جمعه بخش در روستای امامزاده علی(ع) درازکلا از بخش بابل کنار برگزار می‌شود.

وی افزود: دفتر امام جمعه در بابل‌کنار از بدو فعالیت با تشکیل هئیت رزمندگان فرصت مناسبی را برای ایجاد همدلی و وفاق بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت به نسل چهارم انقلاب ایجاد کرده که به لطف خدا برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار در این بخش برگزار شد.

بابائیان بیان داشت: همچنین در مناسبت‌های انقلابی، اعیاد و شهادت ائمه برنامه‌های فرهنگی مرتبط در مصلی نماز جمعه بابل‌کنار برگزار می‌شود.

امام جمعه بابل‌کنار تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ اهل بیت و تنوع برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌های اعیاد شعبانیه، ایام فاطمیه، ایام محرم و صفر به میزبانی یکی از روستاهای بخش بابل‌کنار برگزار می‌شود.

بابائیان اذعان داشت: همچنین برای آشنایی مردم با واقعه عظیم عید غدیرخم، جشن غدیر هر ساله به میزبانی یکی از روستاهای بابل‌کنار به صرف شام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86010/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول