اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده‌های معظم شهدا صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم دعای عرفه در جوار شهدای گمنام

مدیر مرکز فرهنگی شهدای گمنام دزفول از برگزاری مراسم روح بخش دعای عرفه در جوار مقبره شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم دعای عرفه در جوار شهدای گمنام

علیرضا شیرعلی سام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: برای برگزاری مراسم روحبخش دعای عرفه در کنار مزار مطهر شهدای گمنام برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود: قرار است این مراسم روح بخش فردا راس ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شود و در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا نیز دعوت به عمل آمده است.

مدیر مرکز فرهنگی شهدای گمنام دزفول با اشاره به مداحان در نظر گرفته شده برای این مراسم بزرگ تصریح کرد: در این مراسم مردم از نوای حزین کربلایی علی محمد دامچین و رحیم میران استفاده خواهند کرد.

شیرعلی‌سام با تاکید بر اینکه تدارک حضور گسترده مردم دیده شده است، خاطر نشان کرد: برای حضور مردم در این مراسم برنامه‌ریزی شده است و از نظر جا برای حضور محدودیتی وجود ندارد.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم ملکوتی، عنوان کرد: به دلیل استقبال بی‌نظیر دوستداران اهل بیت بهتر است مردم حتماً زیرانداز همراه خود داشته باشند.

مدیر مرکز فرهنگی شهدای گمنام دزفول ادامه داد: مراسم امسال به دلیل عملیات حفاری فاضلاب در جوار یادمان شهدای گمنام، در جوار امامزاده رودبند و با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت مالک اشتر(ع) ناحیه دزفول برگزار می‌شود.

وی افزود: همه ساله از این مراسم باشکوه استقبال بسیار زیادی می‌شود و امسال نیز تلاش داریم تا این برنامه بدون نقص برگزار شود.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول