اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی خبر داد

برگزاری ویژه برنامه روز عرفه برای زائران غیر ایرانی حرم رضوی

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های معنوی روز عرفه همزمان با نهم ذی‌الحجه برای زائران عرب و اردو زبان در حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه روز عرفه برای زائران غیر ایرانی حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ علی باقری گفت: ویژه برنامه روز عرفه برای زائران عرب زبان خواهر و برادر به صورت مجزا در رواق‌های غدیر و دارالرحمه تدارک دیده شده است.

وی افزود: شیخ مهدی طرفی از خطبای برجسته عرب زبان در این برنامه سخنرانی می‌کند و مناجات پرفیض امام‌حسین(ع) در روز عرفه توسط آقایان پارسا و حدادی قرائت می‌شود.

باقری در ادامه با بیان این‌که ویژه برنامه روز عرفه برای اردو زبان‌ها در رواق کوثر برگزار می‌شود، عنوان کرد: سخنرانی شیخ مرتضی ‌حسین نقوی و قرائت دعای عرفه از جمله برنامه‌های این مراسم است.

به گفته مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی این مراسم معنوی در روز عرفه از ساعت 13:30 تا 16:30 برای زائران عرب و اردو زبان حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

باقری اضافه کرد: حرم مطهر رضوی سالانه میزبان هزاران زائر غیر ایرانی از اقصی نقاط دنیاست که جمع کثیری از این زائران را عرب و اردوزبانان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول