اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در روز عرفه و عید قربان اعلام شد

اقامه نماز عید قربان به امامت آیت‌الله علوی‌گرگانی

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در این مکان مقدس خبر داد.

اقامه نماز عید قربان به امامت آیت‌الله علوی‌گرگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به این‌که ارتقای سطح مراسم مسجد مقدس جمکران یکی از اهداف معاونت فرهنگی این مکان مقدس است، به تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران به مناسبت روز عرفه و عید قربان پرداخت و اظهار داشت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن مراسم روز عرفه، برنامه قرائت دعای این روز عظیم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا مراسم قرائت دعای پر فیض عرفه روز سه‌شنبه از ساعت 14:30 در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با قرائت حجت‌الاسلام شهیدی و با حضور مردم مومن و منتظر ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران افزود: برگزاری نماز عید و دعای ندبه در روز عید سعید قربان برنامه دیگری است که توسط معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که طی آن مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) حاج عباس حیدرزاده به قرائت دعای ندبه در روز عید خواهد پرداخت.

صدوقی گفت: نماز عید سعید قربان نیز با حضور آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای دیگر مسجد مقدس جمکران از جمله دارالقرآن، کانون مفتاح و مرکز فرهنگی هنری گل نرگس این مکان مقدس نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای گرامیداشت این ایام تدارک دیده‌اند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول