به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهر و دوستی با کتاب و دانش به دانش آموزان، دانشجویان و طالبان علم اظهار داشت: از یک ماه قبل جلسات برنامهریزی سرویسدهی استقبال از مهر در دستور کار قرار گرفت تا این سازمان با حداکثر توان، خدمات به موقع و ایمن با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی به شهروندان ارائه کند.
وی افزود: در همین راستا نخستین دوره آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی ویژه رانندگان به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش آن تشکیل شد و جلسات متعددی با دانشگاههای مختلف در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل دانشجویان و طلاب انجام پذیرفت که سرویسدهی به عزیزان از تاریخ 23 شهریور ماه شروع شده است و اکنون نیز ادامه دارد که با شروع مهر ماه همزمان با افزایش تقاضا، سرویسهای مذکور افزایش خواهند یافت.
وی ادامه داد: اقداماتی نیز به طور ویژه درخصوص استقبال از مهر انجام پذیرفته که از آن جمله میتوان به لغو مرخصیها و آمادهباش کامل به ویژه حوزه اجرایی و فنی، نظافت اتوبوسها و مینیبوسها، خط کشی و نصب گل میخ برای مشخص کردن محدوده تعداد 50 ایستگاه درون شهری و تهیه رنگ ترافیکی برای خط کشی دیگر ایستگاههای موجود اشاره کرد.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: جزوههای آموزشی، فرهنگی و عملکردی ویژه داخلی سازمان که نخستین شماره آن اختصاص به مهر ماه و شروع مدارس داشته و توصیههای لازم به ویژه به رانندگان در آن مندرج است تهیه و در حال توزیع است تا ارائه خدمات و فرهنگ و نظم آن به نحو شایستهای مشهود شود.
امراللهی بیان داشت: از دیگر خدمات انجام شده تهیه لباس فرم برای پرسنل ستادی و همچنین کارکنان نظارتی (گشت و بازرسی) است که در هفته اول مهر ماه تمام همکاران ملبس به لباس فرم خواهند شد.
وی عنوان کرد: خط سرویس دهی از هسته مرکزی به شهرک دانشگاهی در طول روز برای استفاده دانشجویان راهاندازی شده و در طول مسیر نیز سه ایستگاه پیشبینی شده و مختص دانشجویان دانشگاههای پیام نور، شهاب دانش، فنی و حرفهای است.
انتهای پیام/2258/ک/آ3004