اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید

200 دستگاه اتوبوس در اصفهان به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به اضافه شدن 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود یک‌هزار و 400 دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

200 دستگاه اتوبوس در اصفهان به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله با آغاز سال تحصیلی تعداد مسافران ناوگان اتوبوس‌رانی افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: 35 درصد از مسافران ناوگان اتوبوسرانی از دانشجویان و دانش‌آموزان هستند.

وی اضافه کرد: البته پنج درصد از دانشجویان و دانش‌آموزان در فصل تابستان نیز برای شرکت در کلاس‌های تابستانه از اتوبوس برای تردد خود در سطح شهر استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به تعداد اتوبوس‌های فعال اصفهان با آغاز مهر ماه امسال تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود یک‌هزار و 400 دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه سرویس‌دهی اتوبوس‌رانی به مردم هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید با مشارکت بخش خصوصی صورت می‌گیرد، ادامه داد: 200 دستگاه از اتوبوس‌های فعال در سطح شهر هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بخش خصوصی اختصاص دارد.

روحانی با بیان اینکه البته تمام این یک‌هزار و 400 دستگاه اتوبوس زیر نظارت ناوگان اتوبوس‌رانی اداره می‌شوند، تاکید کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید 3 هزار نفر در این ناوگان فعالیت می‌کنند که دو هزار و 800 نفر از این افراد به عنوان راننده در دو شیفت خدمت‌رسانی به شهروندان را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه 300 نفر دیگر از نیرو‌های ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان در بخش‌های ستادی، تعمیرات و بهره‌برداری فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: همچنین با آغاز سال تحصیلی جدید 60 نفر در بخش کنترل کارت بلیت‌ها در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول