اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل اتوبوسرانی کرج اعلام کرد

افزایش ناوگان اتوبوسرانی کرج به مناسبت مهر ماه

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: به مناسبت فرا رسیدن مهر ماه و فصل بازگشایی مدارس، تعداد اتوبوس‌های فعال در مرکز استان البرز افزایش یافته است.

افزایش ناوگان اتوبوسرانی کرج به مناسبت مهر ماه

مهرداد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین بخش‌های خدماتی در حوزه حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی است و روزانه تعداد بسیاری از شهروندان در شهرستان کرج و توابع با استفاده از اتوبوس‌های موجود اقدام به سفرهای درون شهری می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود در سال‌های تحصیلی گذشته نیز بخش مهمی از عبور و مرور دانش‌آموزان، والدین آنها و کارکنان و اولیای مدارس با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی کرج فعال در کرج انجام شده است.

این مسئول افزود: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که امسال نیز بخش زیادی از جابه‌جایی دانش‌آموزان و فرهنگیان در سطح شهر توسط ناوگان اتوبوسرانی انجام خواهد شد.

کیانی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان در ایام مهر ماه و فصل تحصیلی جدید چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟ گفت: برنامه‌ریزی لازم بر اساس نیاز شهرستان کرج و شهروندان آن صورت گرفته و خوشبختانه از صبح روز گذشته فعالیت اتوبوسرانی با اولویت‌بندی ویژه انجام شده است.

*نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در کرج

وی تصریح کرد: در فاز نخست که برنامه‌ریزی و اجرای آن به اواسط تابستان باز می‌گردد، اقدام به نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج کرده و در این زمینه بسیاری از اتوبوس‌های فعال سرویس و بهسازی شدند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: در این حوزه با صرف هزینه‌های لازم، تمام اتوبوس‌های فعال در مرکز استان البرز تحت تعمیر، بهسازی و نوسازی قرار گرفتند.

کیانی گفت: از سوی دیگر با توجه به اینکه بخش زیادی از دانش‌آموزان از این ناوگان برای حضور در مدارس و بازگشت به منازل خود استفاده می‌کنند، طی هفته گذشته طرح ضد عفونی کردن اتوبوس‌‌ها در کرج اجرا و طی آن تمام فضاهای داخل اتوبوس از جمله صندلی‌ها ضد عفونی شدند.

وی بیان داشت: این طرح در مورد اتوبوس‌هایی که به عنوان سرویس مدارس فعال خواهند بود، با دقت بیشتری انجام شد.

کیانی گفت: یکی از اقدامات دیگری که برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از روز اول مهر آغاز شد، مربوط به افزایش ناوگان و همچنین خطوط اتوبوسارنی در کرج است که این طرح با توجه به کارهای کارشناسی انجام شده و همچنین نیاز مردم اجرایی می‌شود.

وی متذکر شد: البته در برخی از خطوط از روز اول شهریور تعداد اتوبوس‌ها را افزایش داده بودیم که در این طرح حداقل 7 خط اتوبوسرانی کرج با اتوبوس‌های جدید به مردم خدمات می‌دهند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج تاکید کرد: با اقدامات انجام شده اتوبوسرانی کرج تمام توان خود را برای مهر ماه بسیج کرده است و امیدواریم مردم همچون سال‌های گذشته از خدمات این سازمان رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول