اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری سنندج:

6 دستگاه «میدل باس» به ناوگان اتوبوسرانی سنندج افزوده می‌شود

سرپرست شهرداری سنندج از اضافه شدن 6 دستگاه میدل باس به ناوگان اتوبوسرانی سنندج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

6 دستگاه «میدل باس» به ناوگان اتوبوسرانی سنندج افزوده می‌شود

کامیاب شادمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، گفت: این کار به منظور افزایش توان خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان سنندجی صورت گرفته است.

وی با بیان اقدامات شهرداری سنندج در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: 12 دستگاه اتوبوس هم برای سرویس دانشگاه‌های کردستان، آزاد و علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری سنندج با بیان اینکه در سال‌جاری 167 دستگاه مینی‌بوس در قالب 12 تعاونی و 25 دستگاه اتوبوس برای سرویس مدارس تعبیه شده است اظهار کرد: جلسات هماهنگی برای سرویس مدارس و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفت.

شادمان با تأکید بر لزوم صلاحیت دار بودن رانندگان سرویس مدارس تصریح کرد: والدین در صورت قرارداد با خودروهای شخصی و یا تاکسی حتما قراردادهای خود را به سازمان تاکسی‌رانی ارائه نمایند تا صلاحیت راننده در سازمان تاکسیرانی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم توسط سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای سرویس مدارس و ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان صورت گرفته است گفت: تمامی بحث سرویس‌های مدارس بر عهده شهرداری قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری سنندج تشکیل گشت‌های ویژه بازرسی برای نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها را از دیگر اقدامات شهرداری در همگام بازگشایی مدارس عنوان کرد.

شادمان در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی دانش‌اموزان و والدین آن‌ها از یک سال تحصیلی پرثمر و موفقیت‌آمیز فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول