اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال تحصیلی جدید

ناوگان اتوبوسرانی کرج بازسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: ناوگان اتوبوسرانی کرج بازسازی می‌شود.

ناوگان اتوبوسرانی کرج بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی ظهر امروز در جلسه استقبال از مهر اظهار داشت: تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای استقبال از مهر و آغاز بازگشایی مدارس به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که این سازمان در آستانه ماه مهر انجام خواهد داد بازسازی ناوگان اتوبوسرانی است تا بتوانیم بهتر از گذشته در مسیر خدمات‌رسانی به مردم و به ویژه دانش‌آموزان در این ایام گام برداریم.

وی تأکید کرد: با توجه به افزایش حجم تردد در مهر ماه و نیاز مردم به خودروهای عمومی و به ویژه اتوبوس لذا هم‌اکنون بازسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی آغاز شده است تا در روز اول مهر بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه کنیم.

این مسئول گفت: در این راستا اتوبوس‌های این سازمان از لحاظ فنی و زیبایی مورد بازسازی و  بهسازی قرار می‌گیرند.

کیانی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان به منظور ارائه خدمات به مردم در مهر ماه افزایش تعداد سرویس‌دهی اتوبوس‌ها است.

وی گفت: در این راستا از 25 شهریور تا 15 مهر ماه بر اساس تمهیدات اندیشیده شده تعداد اتوبوس‌ها در سطح شهر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه نظافت و ضدعفونی داخل اتوبوس‌ها، ‌رنگ‌آمیزی و... را از دیگر اقداماتی دانست که به منظور بازسازی و بهسازی اتوبوس‌ها انجام می‌شود.

کیانی تصریح کرد: افزایش تعداد اتوبوس‌های این ناوگان در مهر ماه به منظور جابه‌جایی سریع دانش‌آموزان انجام می‌شود لذا براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد افزایش اتوبوس‌ها در مسیرهای منتهی به مدارس خواهد بود.

وی با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی افزود: براساس آمار موجود در برخی از خطوط در این فصل سال حجم بیشتری از دانش‌آموزان تردد می‌کنند که تمهیدات اساسی برای افزایش ناوگان اتوبوسرانی برای این خطوط نیز اندیشیده شده است.

کیانی این خطوط را شامل، حسین‌آباد، بعثت، طالقانی شمالی و جنوبی، میدان مهران، آق‌تپه، شهرک ولیعصر و گلستان مهرشهر عنوان کرد.

در این جلسه هر یک از شهرداران مناطق اقدامات خود را به منظور پاکسازی و زیباسازی محیط اطراف مدارس اعلام کردند.

انتهای پیام/2302/ج20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول