اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در قزوین:

خانواده‌ها فرزندان خود را به سمت قرآن سوق دهند

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را به سمت قرآن سوق دهند که این راه، راه خوشبختی و سعادت آن‌هاست.

خانواده‌ها فرزندان خود را به سمت قرآن سوق دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در نخستین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم که در شبستان امیرالمؤمنین مسجدالنبی برگزار شد، اظهار داشت: باید شورا و شهرداری قزوین را مورد تقدیر قرار داد چراکه فعالیت‌هایشان در حوزه دین قابل تقدیر بوده است.

وی با اشاره به فرمایش پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) ادامه داد: رسول گرامی اسلام فرمودند که «من در میان شما دو چیز گرانقدر و ارزشمند می‌گذارم».

امام جمعه قزوین با بیان اینکه قرآن و اهل‌بیت دو چیز گرانقدری است که پیامبر در میان امت خود به جای گذاشته است، تصریح کرد:‌ کسی که از این دو مورد بهره‌مند شود، به طور حتم در مسیر سعادت و خوشبختی قرار می‌گیرد.

باریک‌بین تأکید کرد: خانواده‌ها، فرزندان خود را به سمت قرآن سوق دهند که این راه، راه خوشبختی و سعادت آن‌هاست.

این مسئول ضمن تشریح آثار و برکات توجه به قرآن بیان کرد: دشمنان امروز ایران اسلامی به دنبال آن هستند که جوانان و نوجوانان ما را از این مبانی و مفاهیم قرآنی جدا کرده و آنان را در مسیری که در راستای اهداف شومشان است، هدایت کنند، از این رو به خانواده‌ها توصیه می‌شود که فرزندان خود را به سمت قرآن و مبانی اعتقادی هدایت و ترغیب کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نزدیکی به قرآن اشاره کرد و گفت: کسی که با کلام وحی آشنا شود، موجب توفیق او می‌شود؛ از این رو لازم است، خانواده‌ها فرزندان خود را به این سمت و سو سوق دهند.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول