اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت جنوب کشور:

گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی فارس فردا برگزار می‌شود

دبیر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت منطقه جنوب کشور مستقر در شیراز گفت: گردهمایی بزرگ مدیران تشکل‌ها و موسسات قرآنی فارس فردا برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی فارس فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام منصور برزگر بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی ستاد عالی مسابقات قرآن کریم استان فارس اظهار داشت: این‌که فارس به عنوان قطب قرآنی کشور مطرح شده است به سبب تلاش 400 موسسه و شعب در این استان است.

وی افزود: فردا نخستین همایش بزرگ مدیران تشکل‌های قرآنی فارس و شعب وابسته در شیراز برگزار می‌شود تا جو این استان هر چه بیشتر برای برگزاری مسابقات آماده شود.

مسئول هماهنگی موسسات قرآنی ستاد عالی مسابقات قرآن در فارس ادامه داد: برخی از این موسسات پیش از انقلاب در راستای تربیت حافظان، قاریان و مفسران و مربیان قرآن فعال بودند اما با دغدغه‌ای که بعد از انقلاب و با فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد شد فعالیت این تشکل‌ها جانی دوباره گرفت.

به گفته وی، رسیدن به خواسته رهبری مبنی بر وجود 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، اجتماع را به طور کامل بیمه می‌کند چراکه وجود یک فعال قرآنی در هر خانواده اثرات وضعی انکارناپذیری دارد.

به گزارش فارس، در این نشست حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی‌نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، حمیدرضا گرامی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس، احمد همتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس و محمدحسین روزی‌طلب مدیرکل آموزش و پرورش فارس حضور داشتند.

انتهای پیام/2448/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول