اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه کارگران صورت می‌گیرد

برگزاری نهمین دوره مسابقات استانی قرآن و نهج‌البلاغه در ساوه

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی از برگزاری نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم و مفاهیم نهج‌البلاغه ویژه کارگران در شهرستان ساوه خبر داد.

برگزاری نهمین دوره مسابقات استانی قرآن و نهج‌البلاغه در ساوه

ناصر شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم و مفاهیم نهج‌البلاغه ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران، افراد زیر پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی فردا در شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ 10 جزء، پنج جزء و 15 جزء، قرائت و مفاهیم نهج‌الابلاغه برگزار می‌شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: این مسابقات با حضور 110 شرکت کننده برگزار می‌شود که 42 نفر برتر به مرحله کشوری رقابت‌ها راه خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین خانواده‌های کارگران و تعاون‌گران برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات برقراری انس و الفت بیشتر بین جامعه کارگری و ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌ها است.

وی بیان داشت: در هشت دوره قبلی این مسابقات استقبال جامعه کارگری از مسابقات قرآن کریم بسیار چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/87005/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول