اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

آموزش 11 هزار مازندرانی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از آموزش 11 هزار و 650 مازندرانی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد.

آموزش 11 هزار مازندرانی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با بیان اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مازندران از ابتدای سال‌جاری آغاز شد، اظهار داشت: شهرستان ساری بیشترین ثبت‌نام در طرح تربیت حافظان قرآن کریم را انجام داده است.

وی به گروه سنی ثبت‌نام کنندگان اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام این طرح از گروه سنی هفت تا 12 سال، 13 تا 18 سال و  19 سال به بالا انجام می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: ثبت‌نام داوطلبان به دو صورت حضوری و غیرحضوری در سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران صورت می‌گیرد تا که تاکنون 50 درصد کلاس‌های آموزشی انجام شد.

مدیرکل اوقاف مازندران سهمیه مصوب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برای ثبت‌نام در طرح تربیت حافظان قرآن کریم را 11 هزار و 397 نفر اعلام کرد، افزود: تاکنون 11 هزار و 650 نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و در حال آموزش هستند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 20 مربی طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران برای کسب گواهی آموزشی و ارتقاء سطح آگاهی به قم فرستاده شدند.

علیزاده با اشاره به اینکه تاکنون 36 نفر از مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم برای آمادگی و حضور هر چه بهتر در کلاس‌های آموزشی حافظان قرآن کریم به قم فرستاده شدند، افزود: این تعداد مربیان آموزشی موفق به کسب گواهی شدند و آمادگی خود را برای شرکت در کلاس‌های طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان مازندران اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین شرکت کنند‌گان در این طرح را خانم‌ها اختصاص می‌دهد، اظهار داشت: تاکنون 4هزار و 751 مرد و 6 هزار و 898 زن در این طرح نام‌نویسی کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به نام‌نویسی یک‌هزار و 672 نفر از شهرستان ساری در طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره کرد و گفت: یک هزار و 232 نفر در شهرستان بابل و یک هزار و 118 نفر در شهرستان تنکابن در این طرح نام‌نویسی کردند.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول