اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی اعلام کرد

همایش دوچرخه‌سواری خانوادگی در عید قربان/ سرقت 60 لوله از پیست

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری خانوادگی ویژه سازمان نظام مهندسی روز عید قربان در مشهد برگزار می‌شود.

همایش دوچرخه‌سواری خانوادگی در عید قربان/ سرقت 60 لوله از پیست

ابوالقاسم باروح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: با وجود اینکه مشکلات زیادی در امر برگزاری مسابقات داشته‌ایم برابر تقویم سالانه و برنامه فدراسیون توانسته‌ایم مسابقات دوچرخه سواری را در مشهد برگزار کنیم و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که اعضای هیات و فعالان این رشته مهیج در استان داشتند، توانسته‌ایم مسابقاتی را تحت عنوان مسابقات جایزه بزرگ کشور به میزبانی مشهد برگزار کنیم.

وی افزود: به طور کلی می‌توان گفت حاصل تلاش و فعالیت هیات دوچرخه سواری استان برگزاری مسابقات جایزه‌بزرگ به مناسبت هفته دولت بود.

باروح در رابطه با حضور نمایندگانی از استان در شاخه‌های متفاوت رشته ورزشی دوچرخه سواری و حضور آنان در تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در استان پتانسیلهای بسیاری دارد و ما تا به حال توانسته‌ایم در چند شاخه متفاوت از رشته‌های دوچرخه‌سواری نماینده‌ای از خراسان‌رضوی در تیم ملی داشته باشیم.

وی از همایش دوچرخه سواری برای سازمان نظام مهندسی خراسان بزرگ خبر داد و گفت: همایشی تحت عنوان دوچرخه سواری خانوادگی در روز عید قربان برای خانواده‌های افراد زحمتکش در سازمان نظام مهندسی استان برنامه‌ریزی شده که به یاری خدا و همکاری عوامل اجرایی استان آن را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان در ادامه از عدم تخصیص بودجه سالانه هیات دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه تا به حال خبری از بودجه سالانه نیست و این امر جایگاه و فضای هیات دوچرخه‌سواری را برای رسیدن به اهدافش به تعویق می‌اندازد.

وی از به سرقت رفتن 60 لوله آب در پیست دوچرخه‌سواری استان خبر داد و اظهار کرد: در پی سرقت از پیست دوچرخه سواری که بنابه تحقیقات پلیس معادل 60 لوله آب پیست بوده در حال حاضر پیست دوچرخه سواری برای استفاده به طور استاندارد جایگاه مناسبی ندارد که ما به دنبال این امر سعی بر تهیه و ایجاد فضای سرپوشیده برای دوچرخه‌سواران استان هستیم.

انتهای پیام/2202/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول