اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنجیان در گفت‌وگو با فارس:

بازیکنان صبا در لیگ امید فنی و تاکتیکی بازی کردند

سرمربی امید صبای قم گفت: شاگردانم خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کردند و با ارائه فوتبالی فنی و تاکتیکی توانستیم از مصاف با تیم شهید آسیابی کلاله سربلند خارج شویم.

بازیکنان صبا در لیگ امید فنی و تاکتیکی بازی کردند

حسین گنجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای بازی در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال، ما سیدمهدی حسینی که هفته قبل برابر تیم پرسپولیس قائمشهر حضوری موثر در ترکیب تیم داشت را به همراه نداشتیم اما خوشبختانه سایر بازیکنان بسیار خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: بازی در خانه حریف کار آسانی نبود و تیم شهید آسیابی تمام توان خود را به کار گرفته بود که از این بازی با دست پر خارج شود، حتی آنها گل اول را به ما زدند و کمی کار برای ما در ادامه بازی دشوار هم شد اما خوشحالم که بازیکنان ما تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کردند.

گنجیان افزود: دیدارهای هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که بازیکنان با انگیزه‌ای در این فصل از لیگ امیدها در ترکیب تیم صبای قم هستند و با درک حساسیت بازی‌های امسال تا کنون بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال رده سنی امید صبای قم و اتکاء گلستان به میزبانی گلستانی‌ها برگزار شد و تیم ما با ارائه فوتبالی حساب شده در نخستین بازی خارج از خانه به پیروزی رسید.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: تیم ما که از بازی هفته قبل خود با تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر برتری چهار بر دو را در کارنامه داشت و با روحیه به گرگان رفته بود، توانست در میهمانی تیم اتکاء گلستان با نتیجه دو بر یک صاحب برتری شده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کند.

وی یاد آور شد: در این دیدار ابتدا تیم شهید آسیابی در دقیقه 26 به گل اول بازی دست یافت اما خوشبختانه بازیکنان ما بلافاصله جبران کردند و نخستین گل تیم ما را محمدمیلاد آبادی به ثمر رساند تا تیم با روحیه بیشتر به ادامه بازی بپردازد، ضمن اینکه تیم ما توانست دومین گل خود را نیز توسط محمدصالح زندی به ثمر رساند و بدین ترتیب صبا دو بر یک حریف خود را شکست بدهد.

در جدول رده‌بندی گروه سوم از فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با احتساب نتیجه به دست آمده در مسابقه تیم فوتبال امید صبای قم برابر اتکاء گلستان، این تیم هم اکنون با شش امتیاز بالانشین جدول گروه سوم لیگ دسته اول به شمار می‌رود.

همچنین در هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی این دوره از مسابقات نیز تیم فوتبال امید صبای قم در روز شنبه بیست و هفتم مهر ماه با قرعه استراحت روبه‌رو است و اتکاء گرگان با پرسپولیس قائمشهر در ورزشگاه آزادی گرگان و ابومسلم خراسان با شهرداری نوژن نوشهر در تختی مشهد دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول