اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازگشت مایلی کهن از انزلی

دور جدید تمرینات صبا برای مصاف با ذوب آهن آغاز می‌شود

دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، بعد از سه روز تعطیلی از فردا آغاز می‌شود.

دور جدید تمرینات صبا برای مصاف با ذوب آهن آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از انجام دیدارهای هفته دوازدهم خود، در هفته سیزدهم روزهای 25 و 26 مهر ماه پیگیری می‌شود، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از جمله صبای قم نیز چند روز بعد از بازی‌های سخت در هفته دوازدهم، به بازیکنان خود استراحت داده‌اند تا با روحیه‌ای بهتر آماده ادامه مسابقات شوند و به مصاف حریفان بروند.

در حالی که بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به دلیل حضور تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های فوتبال انتخابی جام ملت‌های آسیا باید تا بیست و سوم مهر ماه تعطیل باشد، تنها سه هفته از بازی‌های نیم فصل نخست لیگ سیزدهم باقی مانده است و بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر نیز از پنجشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی دوازدهم خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام قم که البته به تساوی یک بر یک انجامید، با صلاحدید کادر فنی خود سه روز به استراحت و تعطیلی رفته‌اند و از فردا سه شنبه شانزدهم مهر ‌ماه دور جدید تمرینات را از سر خواهند گرفت.

تساوی در مصاف داخل خانه برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران که موجب شد صبا همچنان خطر تیم‌های تعقیب کننده‌ پائین جدول را احساس کند، سخت بازیکنان صبای قم را متاثر کرد ولی کادر فنی این تیم امیدوارند طی فاصله موجود بین بازی‌ هفته دوازدهم تا دیدار هفته سیزدهم، تیمشان را از هر نظر متحول کرده و برای مصاف حساس با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ششمین بازی خارج از خانه آن‌ها در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آماده کند.

صبای قم در 12 هفته گذشته از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، موفق به کسب 14 امتیاز شده است و در حال حاضر در مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ دهم فوتبال کشور جای گرفته است، جایگاهی که هنوز برای این تیم مطمئن نیست زیرا رقیب این هفته آن‌ها یعنی ذوب آهن اصفهان با یک امتیاز کمتر در کمین صبای قم است.

صبای قم تا پایان هفته دوازدهم بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، پنج بازی در خانه حریفان و هفت بازی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار کرده است که از این تعداد بازی، چهار پیروزی، دو تساوی و 6 شکست در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

شاگردان محمد مایلی کهن در سه هفته پایانی از بازی‌های دور رفت فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ترتیب با ذوب آهن در فولاد شهر اصفهان، با مس کرمان در ورزشگاه یادگار امام قم و با تیم فوتبال سایپا البرز در ورزشگاه انقلاب کرج دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول