اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طباطبایی در گفت‌وگو با فارس:

صبا قطعاً در لیگ برتر هندبال خواهد ماند / در خانه باید پیروز شویم

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: هیچ نگرانی از بابت جایگاه تیم هندبال صبا در لیگ برتر وجود ندارد و این تیم 100 درصد در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

صبا قطعاً در لیگ برتر هندبال خواهد ماند / در خانه باید پیروز شویم

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ما از نیم فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 2 بازی دیگر پیش رو داریم و در دور برگشت نیز 10 مسابقه دیگر در انتظار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: تیم ما با این‌که در نیم فصل نخست فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تاکنون امتیازات زیادی را از دست داده است اما امسال هدف ما حفظ و باقی‌ماندن این تیم در لیگ برتر است تا در دور برگشت قوی‌تر ظاهر شویم.

رئیس هیئت هندبال استان قم با بیان این‌که هنوز فرصت بسیاری برای جبران باقی است و صبا از بازی خانگی امروز با تیم نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان پیروزی می‌خواهد، عنوان کرد: اگر چه هنوز در بین سه تیم انتهای جدول هستیم اما هنوز اول راه است و فرصت بسیاری برای جبران باقی است.

وی ادامه داد: در این فصل قطعاً به دنبال حضوری موفق در لیگ برتر هستیم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا نتایج خوبی در ادامه بازی‌های لیگ برتر هندبال کسب کنیم؛ ما نیز تیم خوب، جوان و با انگیزه‌ای داریم و حتماً در ادامه لیگ بهتر خواهیم شد.

طباطبایی با اشاره به اهمیت کسب پیروزی در دیدار خانگی امشب برابر تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب بوده و بازیکنان با انگیزه بالایی، این هفته در تمرینات تیم حضور یافته‌اند تا بتوانند بازی مورد قبولی مقابل نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: صبای قم تیمی بسیار جوان و دونده بوده و بازیکنان تیم ما گرچه فرصت‌های زیادی را در دیدارهای گذشته در مقابل حریفان مختلف لیگ برتری از دست داده‌اند اما همیشه از انگیزه بالایی برخوردار هستند و امشب هم مطمئنم که مقابل تیم نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان خوب بازی می‌کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قم ادامه داد: تماشاگران خونگرم قمی نیز حتماً در این دیدار یار تیم هندبال صبای قم هستند و قطعاً حضور پرشور آن‌ها کمک شایانی به ما خواهد کرد تا بتوانیم از آخرین بازی خانگی نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نخستین برد خانگی را برابر تیم نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان کسب کنیم.

صبای قم و نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان در دیداری از هفته نهم لیگ برتر هندبال، امشب در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول