اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرصتی بزرگ برای درخشش فوتبالیست قزوینی در تیم ملی

علیرضا جهانبخش، فوتبالیست قزوینی با دعوت به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران آماده درخششی فوق‌العاده در تیم ملی می‌شود.

فرصتی بزرگ برای درخشش فوتبالیست قزوینی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته گذشته که کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم فوتبال کشورمان فهرست نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای دیدار با تایلند در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد، نام علیرضا جهانبخش فوتبالیست قزوینی بیشتر از همه چیز جلب توجه کرد.

مهم‌ترین اتفاق دعوت کی روش از این فوتبالیست قزوینی این است که جهانبخش در حال حاضر در تیم نایخمن هلند بازی می‌کند و بدون شک این فوتبالیست جوان یکی از ملی پوشان لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود.

البته قبل از دعوت جهانبخش به اردوی آماده‌سازی تیم ملی، این فوتبالیست ارزنده استان قرار بود در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در پرتغال هم حاضر باشد، اما لغو این اردو موجب شد که بازیکن فصل گذشته داماش، دیرتر به آرزویش یعنی حضور در تیم ملی برسد.

به طور طبیعی علیرضا جهانبخش بازیکن قزوینی تیم نایخمن هلند برای بازی تیم کشورمان با تیم ملی تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا که 25 مهر ماه در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود، حاضر است.

یقیناً اگر کی روش سرمربی تیم ملی فرصت بازی کردن به این فوتبالیست ارزنده را بدهد، جهانبخش می‌تواند برای تیم فوتبال کشورمان مثمرثمر واقع شود.

البته کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان از مدت‌ها قبل با جهانبخش در تماس بوده و به نوعی عملکرد وی را زیر نظر داشته‌اند و بدون شک دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی نشان از لیاقت و شایستگی‌های این جوان در فوتبال استان حکایت می‌کند.

جهانبخش در این فصل از رقابت‌های لیگ کشور هلند هم به میدان می‌رود و به نوعی سرمربی تیم نایخمن به این فوتبالیست ارزنده استان اعتماد بالایی پیدا کرده است و می‌توان به صراحت گفت که اگر این بازیکن بتواند با پشتکار بالا تمرینات خود را زیر نظر مربیان این تیم هلندی با جدیت پیگیری کند، یقیناً می‌تواند گام بلندی برای اثبات توانایی‌های خود در تیم‌های معتبر کشورهای اروپایی بردارد.

گرچه علیرضا جهانبخش باید از فرصتی که برای وی در تیم ملی فوتبال کشورمان به وجود آمده، نهایت استفاده را ببرد و در صورت اعتماد کارلوس کی روش به وی برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی، بتواند در دیدار مقابل تایلند با عملکرد مثبتی که از خود بر جای می‌گذارد، به نوعی جای پای خود را هم در تیم ملی کشورمان محکم کند، اتفاقی که بدون شک در آستانه سال منتهی به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل می‌تواند یک فرصت بزرگ و ارزشمند برای این فوتبالیست جوان قزوینی باشد.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول