اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم دور رفت لیگ برتر

تیم فوتسال ماهان تندیس قم مغلوب دبیری تبریز شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ششمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر مدعی قهرمانی یعنی دبیری تبریز نتیجه را واگذار کرد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم مغلوب دبیری تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 6 هفته به پایان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، دیدار رفت ماهان تندیس قم و دبیری تبریز آخرین بازی پیش از تعطیلات 16 روزه لیگ برتر بود و طی آن نماینده قم در میهمانی تیم دبیری تبریز تن به شکست داد.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال، تمام دیدارهای هفته ششم از دور رفت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه‌شب، نوزدهم مهر ماه به انجام رسید و طی آن ماهان تندیس قم بدون کسب امتیاز از بازی حساس با دبیری تبریز سه رده در جدول پائین رفت.

 دومین باخت ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال

تیم‌‌های فوتسال ماهان تندیس قم و دبیری تبریز در دیدار رفت خود از لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن دانشگاه علوم پزشکی شهر تبریز برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و این دیدار در نهایت پنج بر سه به سود تبریزی‌ها به پایان رسید.

دبیری تبریز در حالی هم اکنون تیم صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که با اختلاف دو امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان در صدر جای دارد و با خیالی آسوده به تعطیلات لیگ برتر رفت. 

گیتی پسند در مکان دوم و صبا در جایگاه ششم لیگ برتر فوتسال

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم با چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین دبیری تبریز و دو امتیاز کمتر از تیم دوم جدول یعنی صنایع گیتی‌پسند اصفهان هم‌اکنون تیم 10 امتیازی جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شود و جایگاه ششم جدول رده‌بندی را از آن خود کرده است.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال ماهان تندیس قم در این مسابقه در حالی برابر دبیری تبریز تن به شکست دادند که بازی بسیار زیبایی برابر حریف مدعی خود به نمایش گذاشتند و در حالی‌که ابوالقاسم اروجی هر سه گل این تیم را به ثمر رساند، در نهایت برای دومین بار در این فصل شکست خوردند.

با انجام بازی‌های هفته ششم از دور رفت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، این رقابت‌ها از روز شنبه بیستم مهر ماه به دلیل سفر تیم ملی فوتسال کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی در کشور برزیل وارد تعطیلات می‌شود و روز پنجم آبان ماه به پایان می‌رسد و تیم‌های لیگ برتری از اوایل آبان وارد ادامه بازی‌های لیگ برتر می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول